Youtube/NASA Goddard

Вчені ідентифікували майже 140 досі невідомих малих планет на околиці нашої Сонячної системи, які розташовані за орбітою Нептуна. Міжнародна команда дослідників проаналізувала дані, які за чотири роки зібрав проект Dark Energy Survey (DES).

Про це пише Newsweek, додаючи, що мета проекту полягала в дослідженні динаміки розширення Всесвіту шляхом спостереження за небом в Південній півкулі. DES не був задуманий як місія з пошуку таких об’єктів, як малі планети. Однак, дані, які він зібрав, виявилися корисними для виконання цього завдання.

Малими планетами називають астрономічні об’єкти на орбіті навколо Сонця, які не можна назвати повноцінними планетами чи кометами. Зазвичай це карликові планети чи астероїди. Згідно з опублікованими результатами нового дослідження, вчені виявили загалом 316 об’єктів за межами орбіти Нептуна. Їх ще називають Транснептуновими об’єктами (TNO). Існування 139 з них досі не було задокументоване. Ці об’єкти розміщенні на відстані від 30 до 90 астрономічних одиниць від Сонця. Власне, астрономічна одиниця – це відстань від зірки до Землі.