Міністр рекомендує зосередитися на відновленні тяги і розвитку швидкісного сполучення / фото УНІАН

Ключовими пріоритетами роботи акціонерної компанії "Укрзалізниця" мають стати оновлення тягового рухомого складу та інфраструктури, а також розвиток швидкісного пасажирського та вантажного сполучення.

Читайте такожКабмін затвердив Кравцова на посаді голови правління "Укрзалізниці"

Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян у ході засідання уряду.

Відео дня

"Транспортні коридори Київ - Одеса, Київ – Львів, Київ – Дніпро, Київ – Харків, де швидкість пасажирських поїздів повинна бути щонайменше 200-250 км/год, а вантажних – 100-120 км/год", - підкреслив Омелян.

Він також зазначив, що правління компанії вже затвердив стратегію розвитку і незабаром вона буде представлена на погодження наглядовій раді.

"Я сподіваюся, що в лютому ми нарешті отримаємо стратегію розвитку компанії, правління "Укрзалізниці" вже її затвердило. Зараз це питання за наглядовою радою, щоб ми якомога швидше затвердили її на засіданні Кабміну. Це важливо, так як це стане чітким сигналом для бізнесу, які у компанії пріоритети розвитку", - зазначив міністр.

Він також підкреслив важливість створення приватної тяги і конкуренції на ринку залізничних перевезень.

"Чим швидше ми це зробимо, тим життєздатнішою буде "Укрзалізниця", - підсумував міністр.

Як повідомляв УНІАН, "Укрзалізниця" в 2019 році планує освоїти 24,53 мільярда гривень капітальних інвестицій, що становить 34,9% від потреби.

У грудні 2018 року Верховна Рада провалила важливий для галузі законопроект про залізничний транспорт, який би дозволив зробити конкурентним ринок залізничних перевезень. Таким чином, Україна знову відклала допуск приватної тяги і приватних перевізників на залізницю на невизначений час.