'Фестиваль кар’єри' на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів

У Києві на ВДНГ завершився чотириденний "Фестиваль кар’єри" — найбільша кар’єрна подія в Україні, що обʼєднала молодь, студентів, батьків, ветеранів та всіх, хто перебуває в пошуках нової роботи, освіти, якісних змін у професійному житті й натхнення діяти далі. 

"Фестиваль кар’єри" став масштабним майданчиком, де перетнулися попит на нові можливості з тими, хто їх пропонує. Загалом тут відбулося понад 200 подій — майстеркласи, лекції, профорієнтаційні ігри, практичні заняття тощо — а також 145 експрес-співбесід. 

Гості фестивалю знаходили роботу, записувалися на навчання, курси; проходили співбесіди й професійний рекрутинг на службу у військо, сили спеціальних операцій, поліцію, ДСНС або держслужбу; вчилися складати резюме, розвивали soft і hard skills; дізнавалися про стажування, перекваліфікацію, старт карʼєри в медіа, ритейлі, енергетиці, агробізнесі, IT та десятках інших напрямів, а також — планували повернення до професійної діяльності після військової служби. 

Відео дня
'Фестиваль кар’єри' на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів

Найпопулярнішими подіями фестивалю стали: 

  • Євген Клопотенко: #ПрофТехNOW. Євген Клопотенко розповів про власний шлях у кулінарії, важливість профтехосвіти, поділився історіями успіху своїх учнів.
  • Панельна дискусія "Ветерани. Бізнес. Держава: економіка без бар’єрів". Міністерство у справах ветеранів обговорило роль бізнесу у створенні можливостей для людей, які пройшли військову службу.
  • Воркшоп від monobank | Universal Bank: "Робота не для мене? Як змінити переконання і знайти справу до душі". Учасники навчилися долати власні стереотипи щодо кар’єри та отримали практичні поради для зміни професійного шляху.
  • Інтерактивна презентація "Сільпо — більше, ніж супермаркет!". Команда показала, як створюють атмосферу унікальних супермаркетів, і розповіла про можливості розвитку для молоді й ветеранів.
  • Воркшоп від Cambridge.ua: "Англомовний нетворкінг: як легко говорити з рекрутерами". Учасники відпрацьовували навички презентації себе англійською, готували elevator pitch та вчилися вести бесіди з рекрутерами.
  • Презентація КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО": Кар’єрні можливості в енергетиці. Відвідувачам розповіли про перспективи роботи в найбільшому теплоенергетичному підприємстві України.
  • Галузева панель "Професії майбутнього в системі МВС: можливості для кожного". Представники Міністерства внутрішніх справ України розповіли, як трансформуються професії в їхній системі та які кар’єрні шляхи відкриті для молоді.
  • Лекція від 1+1 media: "Кар’єра з нуля: наш шлях до мрії". Спікерки з 1+1 media поділилися порадами, як почати кар’єру в медіа, проходити стажування та перетворювати помилки на досвід.
  • Воркшоп від 1+1 media: "Ефективна комунікація як ключ до успіху". Учасники дізналися про техніки комунікації, бар’єри у спілкуванні та навички лідера.
  • Лекція "Кібербезпека & ШІ: місія можлива" від ITSTEP. Діти й батьки розбиралися, як захистити себе в інтернеті, що таке штучний інтелект і як він допомагає залишатися в безпеці.

Участь у фестивалі взяли 215 організацій, серед яких — провідні українські компанії, як-от "Сільпо", "Нова Пошта", "Київстар", monobank | Universal Bank; Збройні Сили України, розвідка, територіальна оборона, поліція, ДСНС, міграційна служба, органи державної влади; заклади професійної та вищої освіти, зокрема Київський авіаційний інститут, КПІ імені Ігоря Сікорського, Києво-Могилянська академія, Київська школа економіки; громадські організації та благодійні фонди — ПОРУЧ, ГО "Навчай для України", "Життєлюб", Фундація Олени Зеленської. 

'Фестиваль кар’єри' на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів

До заходу також долучилися відомі професіонали у своїх сферах, зокрема Катерина Осадча, Євген Клопотенко, Ігор Смілянський, Артем Бородатюк, Гарік Корогодський та інші. Співорганізатором "Фестивалю кар’єри" виступила компанія Work.ua

'Фестиваль кар’єри' на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів

"Можемо з упевненістю сказати, що фестиваль вийшов вдалим і справдив очікування як учасників і партнерів, так і відвідувачів — і ми в команді щиро радіємо успіху цього надскладного комплексного проєкту. З одного боку, це свідчить про гостру необхідність та вагому цінність подібних багатофункціональних майданчиків для зустрічі роботодавців і талантів та професійної орієнтації людей. А з іншого — символ того, що попри всі виклики українці продовжують розвиватися й рухатися до амбітних цілей", — зазначає засновник "Фестивалю кар’єри" Євген Мушкін.

'Фестиваль кар’єри' на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів

Загалом "Фестиваль кар’єри" відвідало понад 100 000 людей. Середній вік відвідувачів становить 28 років. Більшість гостей "Фестивалю кар’єри" працюють (65%) або навчаються (27%). Крім того, 60% мають повну вищу освіту. 

Половина відвідувачів зазначили, що дізналися щось нове під час заходу, а майже третина (28%) змогли пройти співбесіду або знайти для себе нові можливості — роботу, навчання чи курси — прямо на фестивалі.

Переважна більшість відвідувачів підкреслили, що "Фестиваль кар’єри" справдив їхні очікування і повідомили про готовність порекомендувати його друзям і знайомим. Майже двом третинам гостей сподобалися всі активності фестивалю, також відзначали військову й авіатематику, наявну інформацію про вакансії та кар’єрні можливості, лекції та воркшопи.  

'Фестиваль кар’єри' на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів

Центральною локацією "Фестивалю кар’єри" став легендарний пасажирський лайнер Ту-134 "Україна", встановлений посеред ВДНГ — як символ підкорення нових висот і джерело натхнення для молоді. Протягом фестивалю екскурсію на лайнері відвідали 3150 людей, а завдяки донатам гостей було зібрано 258 533 грн, які підуть на факультет дронів Київського авіаційного інституту.

Однією з найбільших локацій фестивалю став простір Фундації Катерини Осадчої, який відвідали понад 5000 киян і гостей міста. Тут гості брали участь у зустрічах та обговореннях і проходили профорієнтаційні заняття. Серед компетенцій, що обирали найчастіше: допомога іншим, розв’язання задач, мистецтво і творчість, технічні навички, підрахунки та обчислення, спілкування з людьми, планування й організація, а також концентрація.

Крім того, на "Фестивалі кар’єри" презентували дослідження "Індекс майбутнього: професійні очікування й розвиток підлітків в Україні", ініційоване Фундацією Олени Зеленської. Презентацію реалізовано у співпраці з KSE Institute та ЮНІСЕФ в Україні. Результати дослідження наочно демонструють потребу створення для підлітків реальних можливостей — доступної профорієнтації, стажувань, порад кар’єрних радників і середовища, де можна пробувати, помилятися й шукати себе без страху та тиску.

Наступний "Фестиваль кар’єри" на ВДНГ відбудеться 21-24 травня 2026 року.

Оновлення та детальна інформація буде доступна на офіційних сторінках фестивалю у Facebook та Instagram.