Штучний інтелект міняє наше життя безліччю способів, і однією зі сфер у якій можуть відбутися зміни на краще це сфера навчання. У цій статті ми розглянемо як ШІ може вплинути на освітній процес.

Можливе майбутнє освіти – штучний інтелект

Численні бар'єри заважають освіті досягти свого повного потенціалу: гроші, простір, доступність, тощо. Ця криза доступності освіти не є секретом. ШІ (Штучний Інтелект) є перспективним варіантом, вирішуючи деякі з цих проблем.

Відео дня

Як ШІ змінює сферу освіти? За допомогою таких інструментів, як ШІ репетитори та динамічний контент, починаючи математикою та закінчуючи письмом, системи ШІ можуть вирішувати конкретні потреби студентів та забезпечувати індивідуалізований матеріал для вивчення та ефективний зворотний зв'язок.

Власники організацій, які допомагають бізнесам розробляти рішення ШІ, вважають, що ШІ та статистична аналітика навчання можуть допомогти створити більш персоналізовану освіту та більш позитивний та керований даними досвід навчання. Також, ШІ може покращити та оптимізувати такі сервіси як custom-writing.co.uk, які допомагають студентам із навчанням.

Зміна процесу навчання

Системи ШІ аналізують успішність учнів за шкалою, яка є занадто складною для обчислення людьми та на яку самі вчителі не можуть вплинути. Системи ШІ також роблять дистанційне навчання неймовірно доступним і легким: навчання відбувається в будь-якому місці і в будь-який час.

Ще однією перевагою освіти з ШІ є те, що така система навчання повністю виключає прояви осудження з боку викладачів. Конструктивна критика з боку викладача-програми сприймається людьми набагато більш нейтрально, аніж критика з боку людини-викладача. Студенти, особливо недооцінені, які, можливо, не звикли до такого зворотного зв’язку, швидше за все, відгукнуться позитивно на таку критику, а отже, будуть більш схильними до опрацювання помилок у майбутньому.

Розуміння процесу навчання

На додаток до зміни освіти, ШІ має потенціал аби покращити наше розуміння процесу навчання. Системи ШІ можуть збирати дані про своїх учнів у величезних кількостях (а саме: їхні методи навчання, темп, прогалини знань, тощо). Використовуючи ці дані, вони зможуть визначити методи навчання, які працюють найефективніше, та ті, що залишають учнів спантеличеними. Оскільки ці системи збирають дані про студентів, ми збираємо дані про навчальний процес, що дозволяє будувати більш складні та точні системи.

Необхідність ШІ в освіті

Дослідження у Стенфорді показують, що впровадження технологій у процеси навчання для вирішення проблем може посилити деякі з існуючих проблем. Коли студентам із недостатніми знаннями дають прості завдання, а талановитіші студенти отримують більш складні проблеми, розрив у кваліфікації та знаннях збільшується.

Важливо зазначити, що технологія ШІ ніколи не замінить людину-викладача. Нам потрібно усвідомити, наскільки ШІ може покращити рівень освіти та підтримувати рівновагу між залученням ШІ технологій та людського персоналу до процесу навчання.