У Єгипті знайшли "золоте місто" / фото Dr. Zahi Hawass, Facebook

У Єгипті поруч з містом Люксором знайшли загублене «золоте місто», яке було засноване у XIV столітті до нашої ери фараоном Аменхотепом III. Це найбільше стародавнє місто, знайдене на території Єгипту.

Читайте такожРозкрито таємницю смерті римлян від виверження ВезувіюПро це на сторінці в Facebook написав єгипетський археолог та історик Захі Хавасс.

«Вулиці міста оточені будинками, висота деяких стін яких досягає 3 метрів», - зазначив історик.

Знайдене місто було найбільшим адміністративним і промисловим поселенням в епоху єгипетської імперії на західному березі Луксора.

«Відкриття цього загубленого міста - друге за значимістю археологічне відкриття після гробниці Тутанхамона», - зазначила професор єгиптології Університету Джона Хопкінса в Балтіморі Брайан Бетсі.

За її словами, відкриття загубленого міста дозволить по-новому поглянути на життя древніх єгиптян в ті часи.

У Єгипті знайшли "Золоте місто" / фото Dr. Zahi Hawass, Facebook

Загублене «золоте місто» в Єгипті: подробиці

Розкопки почалися у вересні 2020 року, коли дослідники збиралися знайти заупокійний храм Тутанхамона.

Дату створення міста встановили завдяки знайденим кільцям, посудинам і глиняній цеглі зі слідами картуша з ім'ям фараона.

У Єгипті знайшли "золоте місто" / фото Dr. Zahi Hawass, Facebook

Ще в місті виявили пекарню з печами та глиняним посудом, майстерні, а також адміністративний і житловий райони. Будівлі та інтер'єри засипаного пісками міста збереглися в хорошому стані.

У Єгипті знайшли "золоте місто" / фото Dr. Zahi Hawass, Facebook

Зараз вчені планують досліджувати групу висічених в скелях гробниць на північ від міста. Вчені сподіваються, що вони збереглися в такому ж хорошому стані.