Дві з трьох машин, які назвав Скотті Кілмер, - це Toyota / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com, скріншот

Механік з 56-річним стажем Скотті Кілмер назвав три кращих автомобіля для покупки в 2023 році. У відео на своєму каналі YouTube-каналі він докладно розповів про кожен із цих автомобілів, і пояснив, чому має сенс вкладати в них гроші.

До трійки лідерів за версією Кілмера увійшли:

  • Toyota Corolla Hybrid 2023 року. Експерт похвалив її надійну трансмісію, вражаючу економію палива, а також широкі можливості і технології безпеки.
  • Ford Maverick 2023 року. Особливо механік рекомендує звернути увагу на версію з негібридним 2,0-літровим двигуном EcoBoost. Він звертає увагу на його довговічність і економічність в обслуговуванні, а також комфортну їзду і можливість буксирування (до 1800 кг з додатковим пакетом буксирування).
  • Toyota 4Runner 2023 року, яку хвалять за простоту, надійність двигуна V6 і високу післяпродажну цінність. Хоча в цього авто може не бути гібридного варіанту, він пропонує надійну й комфортну їзду, а також значну економію на витратах на обслуговування і ремонт.

Ви не здивуєтеся, побачивши, що дві з трьох машин, які він назвав, - це Toyota. Але що цікаво, третій - вантажівка Ford. Його вибір розкиданий по трьох різних сегментах і охоплює широкий ціновий діапазон, пише Hotcars.

Toyota Corolla Hybrid 2023 року - чудовий економічний автомобіль

Перший автомобіль у списку Скотті - Toyota Corolla Hybrid 2023 року. За його словами, одна з головних причин, по якій йому подобається ця машина, полягає в тому, що під нею стоїть Toyota Prius. Гібридна Corolla нинішнього покоління поділяє двигун і трансмісію з Prius останнього покоління.

Toyota Corolla Hybrid - економічний автомобіль / фото ua.depositphotos.com

Так, під капотом у нього 1,8-літровий бензиновий двигун Аткінсона в парі з трьома електродвигунами. Сумарна вихідна потужність становить 134 к.с. з максимальним крутним моментом 156 Нм. Двигун підключається до автоматичного варіатора CVT, передаючи потужність на передні колеса.

Скотті каже, що це перевірена трансмісія, і, швидше за все, вона не викличе жодних проблем, особливо якщо ви купите її новою. А навіть якщо проблеми виникнуть, Toyota пропонує гідну гарантію на компоненти гібрида.

Крім того, що це добре сконструйований двигун Toyota, ця гібридна установка також забезпечує відмінну економію палива, зазначає Кілмер. За даними Агентства США з охорони навколишнього середовища (EPA), гібрид Corolla може витрачати в середньому 4,7 л/100 км.

Хоча власник Corolla, показаної у відео, вибрав базову модель LE, вона все ще оснащена всіма необхідними функціями та комплектом безпеки. Інтер'єр продуманий до дрібниць і має безліч місць для зберігання речей.

Стандартна комплектація Corolla Hybrid добре оснащена / фото toyota.com

Що стосується технологій, він поставляється в стандартній комплектації з 8,0-дюймовим центральним екраном з підтримкою бездротового зв'язку Android Auto і Apple CarPlay. Toyota Safety Sense входить в стандартну комплектацію цього Corolla Hybrid, тому він оснащений адаптивним круїз-контролем, розпізнаванням дорожніх знаків і безліччю інших технологій допомоги водієві.

Maverick 2023 року - пікап Ford із комфортною їздою

Другий автомобіль у списку Скотті - Ford Maverick 2023 року випуску. Модель, яку він показує у своєму відео, - це Maverick XLT. 

Ford пропонує Maverick з двома варіантами двигунів - 2,0-літровим EcoBoost із турбонаддувом і 2,5-літровим чотирициліндровим гібридом, що працює в парі з електродвигуном.

Ford пропонує Maverick з двома варіантами двигунів / фото ford.com

Скотті радить 2,0-літровий двигун EcoBoost. Він видає 250 к.с., що значно вище, ніж у 2,5-літрового гібридного агрегату, потужність якого становить 191 к. с. Але це не основна причина, чому механік рекомендує негібридний варіант.

За його словами, власники вантажівок Ford зазвичай тримають свої машини 10-15 років і більше. І хоча гібридний двигун ефективний, у довгостроковій перспективі його ремонт може коштувати купу грошей, так як запчастини коштують дорого.

Скотті каже, що 2,0-літровий двигун EcoBoost - варіант, що добре себе зарекомендував. З ним легко працювати в порівнянні з 2,5-літровим двигуном Atkinson, яким оснащуються гібридні версії Maverick. 

При цьому, відмова від гібрида не означає, що у вас будуть величезні рахунки за паливо на АЗС. EPA оцінює витрату двигунів EcoBoost приблизно в 10 літрів на 100 км.

Ford Maverick - це вже не рамний пікап, тому досить комфортний / фото ford.com

Ще одна причина, чому Скотті подобається Maverick, - це його цілісна конструкція. На відміну від традиційних пікапів, оснащених шасі зі сходовою рамою, Maverick побудований як звичайний автомобіль. Це означає, що він також їздить як звичайний автомобіль і не такий різкий, як автомобіль з кузовом на рамі.

Цілісна конструкція не означає, що Maverick не може виконувати традиційні функції вантажівки. Він усе ще може перевозити в кузові 680 кг вантажу. А якщо ви оберете додатковий пакет буксирування з двигуном із турбонаддувом, ви зможете буксирувати за своїм Maverick вантаж вагою до 1800 кг.

Toyota 4Runner 2023 року - позашляховик старої школи

Останній автомобіль у списку Скотті - Toyota 4Runner 2023 року. Цей варіант скоро зникне, оскільки Toyota готується представити нову версію цього позашляховика середнього розміру. Але бренд випустив 4040 екземплярів своїх останніх моделей - 4Runner 40th Anniversary Editions.

4Runner добре зберігають свою цінність після продажу / фото ua.depositphotos.com

Як зазначає експерт, ці авто досить складно знайти абсолютно новими, і вам доведеться заплатити багато, щоб купити їх уживаними, оскільки вони дуже добре зберігають свою цінність.

Але приголомшлива післяпродажна цінність 4Runner - не єдина причина, чому вони подобаються Скотті. Під капотом цього позашляховика Toyota встановлений атмосферний двигун V6 старої школи, що розвиває потужність 270 к.с. Він працює з 5-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Скотті каже, що саме простота цього позашляховика його дійсно вражає. І хоча він не має гібридної установки, як сучасні пікапи і позашляховиків Toyota, йому все одно вдається забезпечити пристойну економію палива.

Всередині 4Runner поточного покоління оснащений зручними у використанні та простими елементами управління, які Скотті дуже цінує. Як він згадує у відео, рамна конструкція 4Runenr означає, що його їзда не така ідеальна, як у цілісного автомобіля. Але поїздка жодним чином не доставляє дискомфорту.

Під капотом позашляховика Toyota встановлено атмосферний двигун V6 Старої школи / фото toyota.com

Якщо ви купуєте 4Runner, можливо, вам доведеться витратити трохи більше на пальне. Але його дуже висока надійність означає, що ви заощадите багато грошей на обслуговуванні та ремонті.

Інші автомобільні новини

Як повідомляв УНІАН, раніше Скотті Кілмер зробив огляд автомобіля, який він назвав "найбільш ненависним із коли-небудь створених". Він тестував суперміні Fiat 500, і попередив, що екземпляри з автоматичною коробкою передач мають погану репутацію в плані надійності.

В іншому відео Скотті заявив, що Honda "є кращим автомобільним брендом" в порівнянні з Toyota, особливо коли йдеться про вживані автомобілі та надійність.

Вас також можуть зацікавити новини: