
В Японії є неймовірно вражаючий міст - це інженерне досягнення, яке виглядає настільки крутим, що кидає виклик гравітації. Про це пише supercarblondie.
Зазначається, що міст Ешіма Охасі - одна з найбільш вражаючих інженерних споруд країни, що з'єднує міста Мацуе і Сакаімінато. Він простягається через озеро Накаумі, і ухили з обох боків неймовірно вражають, але дизайн не просто для краси. На його проєкт вплинуло те, що проходить під ним, але він також мав забезпечити максимально плавний рух транспорту по верху.
"Ухили становлять 6,1% з одного боку і 5,1% з іншого, а зазвичай ухили мостів для транспорту становлять менше 5%. Фотографії та відео можуть спотворювати його крутизну, але навіть з урахуванням цього ухили вражають", - йдеться у статті.
Цікаво, що з'єднуючи японські райони Мацуе і Сакаімінато, міст має забезпечувати безпечне проходження під ним великих суден. Саме тому проектувальникам довелося придумати такий крутий і вражаючий дизайн.
Ухил різко піднімається з боку Мацуе, а потім різко спускається з іншого боку. Потім міст набуває більш плавного профілю і більше нагадує типовий міст через водний шлях. Сама частина мосту має довжину всього 2,2 км і відкрита для руху транспорту цілодобово.
Зазначається, що це приголомшливе досягнення інженерної думки. До мосту Ешима Охасі міст був розвідним. Однак рух транспорту по ньому блокувався, якщо човен проходив під ним протягом семи-восьми хвилин. Було потрібно щось краще, тому 2004 року було відкрито вражаючу нову конструкцію.
Загалом будівництво обійшлося в 22,8 мільярда ієн, що приблизно еквівалентно 147 864 247 доларам США. У статті додали:
"Однак очевидно, що його потрібно було побудувати так, щоб не заважати ні кораблям, ні транспорту, що проходить над ними. Через понад 20 років з моменту побудови міст все ще служить своїй життєво важливій меті. І має приголомшливий вигляд".
Як будують мости на воді, під водою і над прірвою
УНІАН у своєму матеріалі постарався простою і зрозумілою мовою розповісти, як будують мости на воді, під водою і над прірвою, і за рахунок чого вони залишаються надійними і стійкими.