Фармкомпанія "Дарниця"

Фармацевтична компанія "Дарниця" увійшла до першої трійки найдорожчих брендів України. Бренд "Дарниця" оцінений в $187,23 млн. Відповідний рейтинг опублікував журнал "Кореспондент". Крім "Дарниці", серед лідерів - компанії зі сфери телекомунікацій, рітейлу, харчових продуктів та логістики - "Київстар"($225,48 млн), "Розетка" ($210,42 млн), "Моршинська" ($173,25 млн) і "Нова пошта" ($170,01 млн). Ще один український фармвиробник - "Фармак" ($94,09 млн) також увійшов до рейтингу, опинившись на 31 місці з 50.

Автори рейтингу зазначають, що головним показником в його складанні була довіра клієнтів до бренду.

"Українські компанії стали менш сприйнятливі до проблем в економіці, а в кризу лідери виграють у порівнянні з наздоганяючими їх. Тому що у важкі часи люди хочуть довіряти тим, кому вони несуть свої гроші. А довіра - це чи не ключова складова бренду, а отже, і його вартості. Найбільше зростання вартості брендів продемонструвала трійка лідерів - "Київстар", "Розетка" і "Дарниця". І не дивно: в саму верхівку рейтингу потрапляють саме ті компанії, для яких бренд і його сприйняття в суспільстві — не порожній звук", - зазначають автори рейтингу.

Вартість бренду "Дарниця" у порівнянні з минулорічним рейтингом зросла з $179,2 млн у 2020 році, до $187,23 млн у нинішньому. "Фармак", навпаки, "просів": з $97,5 млн у 2020 році до $94,09 в нинішньому.

Нагадаємо, в глобальному рейтингу фармацевтичних компаній Pharma 1000 інвестиційного банку Torreya активи компанії оцінюються в $360 млн. Крім того, "Дарниця" першою з українських компаній стала членом Всесвітньої організації з регуляторних питань RAPS - найбільшої у світі організації фахівців з регулювання у сфері охорони здоров'я та супутніх товарів.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram