Нові правила є відповіддю TikTok на зміну політики Apple / Ілюстрація REUTERS

Сервіс коротких відео TikTok оголосив, що з 15 квітня 2021 персоналізована реклама стане обов'язковою для всіх користувачів. На даний момент додаток дозволяє вибирати, чи буде користувачеві показуватися персоналізована реклама чи ні.

Про це повідомляє The Verge.

Читайте такожTikTok збирається кинути виклик Facebook і запустити групові чати

Відео дня

Кожному користувачеві перед відкриттям програми тепер показується попередження про зміну політики TikTok щодо персоналізованої реклами. У користувачів все ще залишиться можливість вибирати, чи буде сервіс персоналізувати рекламу на основі даних, отриманих з інших додатків і сайтів.

У своїй новій політиці TikTok використовує практику інших соцмереж, у тому числі Twitter, Facebook і Instagram — там теж можна обмежити використання даних з інших сайтів, але не з самої соцмережі.

Нові правила є відповіддю TikTok на зміну політики Apple - компанія збирається зобов'язати розробників запитувати дозволу у користувачів відстежувати їх дані в iOS 14.

Групові чати в TikTok

Групові чати є частиною плану TikTok по перетворенню платформи на соціальний додаток, в якому користувачі зможуть активно взаємодіяти один з одним.

Функція групових чатів була доступна в китайській версії програми під назвою Douyin з 2019 року.

Нову функцію планувалося ввести ще у 2020 році, проте плани США щодо блокування програми та заборона сервісу в Індії змусили компанію відкласти зміни.

17 березня 2021 року сервіс коротких відео TikTok повідомив про те, що може запустити групові чати у додатку у 2021 році.

Ситуація в TikTok