Ілюстрація / REUTERS

Рух "Чесно" впродовж виборчої кампанії виявив щонайменше 35 сторінок у Facebook, з яких транслювали рекламу проти чотирьох основних кандидатів у президенти.

Читайте такожДо 3 тисяч гривень за секунду: скільки коштуватиме партіям реклама на ТБ

Як йдеться на сайті руху, об'єктами "чорнушних" кампаній стали Анатолій Гриценко, Юлія Тимошенко, Петро Порошенко, а найбільше – Володимир Зеленський. Щонайменше 250 тисяч доларів на антирекламу було витрачено в інтересах Петра Порошенка та проти його основних конкурентів.

Відео дня

Розмір видатків цих сторінок у березні-квітні становив 264 тисячі доларів, або 7 мільйонів гривень. Ця сума відображає лише мінімальний доведений поріг витрат на "чорнуху", адже дані Facebook не враховують оплат за просування цих сторінок до березня. Деякі сторінки з "чорнухою" розкручували щонайменше з літа 2018 року.

Зазначену суму Facebook отримав за рекламування публікацій і сторінок у березні та квітні. До неї не входять витрати на створення картинок і відео, адміністрування сторінок, налаштування реклами, оплату роботи агенцій чи окремих працівників. Також не враховано видатків до березня, тоді як виборча кампанія тривала з 31 грудня. Тобто реальні витрати є значно вищими.