фото nasa.gov

Новий найбільш віддалений об’єкт в межах Сонячної системи отримав назву FarFarOut. Це невідоме досі космічне тіло розташоване від нашої зорі в 140 разів далі, ніж планета Земля.

До цього часу рекордсменом вважався об’єкт з назвою FarOut, який обертається навколо Сонця на відстані 120 астрономічних одиниць від нього. Його виявила таж команда астрономів у грудні минулого року, пише The Guardian.

Читайте такожУ космосі знайшли об'єкт, що спростовує закони фізики

Нове відкриття зробив доктор Скотт Шепард з Інституту природничих наук Карнегі у Вашингтоні. Його команда працює над аналізом астрономічних даних, щоб виявити дев’яту планету Сонячної системи, про яку багато говорять в наукових колах. Однак, виявити її поки не вдалося. Вважається, що її маса повинна бути в 10 разів більшою, ніж маса Землі.

Дев’ята планета теоретично повинна бути розміщена в Хмарі Оорта. Припущення про її снування було зроблене на основі присутності гравітаційного притягання, яке спостерігається на краю Сонячної системи й тримає на орбіті карликову планету Гоблін і об’єкт Байден.