Вчені записали "пісню" Землі під ударом сонячної бурі / ТСН

Удар бурі на Сонці по магнітному полю Землі став причиною виникнення моторошної «пісні». І вченим вдалося її записати. Проаналізувавши дані з космічного апарата Cluster, який належить Європейській космічній агенції, дослідники виявили, що сонячна буря «глибоко модифікує» простір одразу під магнітним полем.

Це відкриття може допомогти знайти способи пом’якшити потенційний нищівний вплив, — пише Newsweek. Сонце постійно випромінює потік заряджених частинок, який називають сонячним вітром. Земля захищена від нього магнітним полем. Воно не дозволяє частинкам проникати в атмосферу.

Читайте такожНа Землю обрушилася потужна магнітна буря

Однак, вибухи на поверхні зірки може спричинити велетенські хмари заряджених частинок і радіації. Якщо вони будуть скеровані в напрямку Землі, їхній удар може вивести з ладу супутникові системи, спричинити знеструмлення й вплинути на системи GPS.

Вважається, що потужна буря на Сонці сьогодні може завдати людству збитків на трильйони доларів. Розуміння, що саме відбувається під час ударів сонячної бурі, може допомогти розробити стратегії з пом’якшення наслідків.