
Хоча Rockstar насамперед відома франшизою GTA, студія за роки існування створила й інші знакові проєкти, наприклад, Max Payne, Bully, L.A. Noire та багато інших. Однак, за визнанням співзасновника компанії Дена Хаузера, найкраща робота студії - Red Dead Redemption 2.
На Los Angeles Comic Con 2025 Гаузер розповів IGN, чому саме ця гра посідає особливе місце в його серці:
"Red Dead 2, я думаю, - це найкраще, над чим я працював, найкраща реалізація відкритого світу з тематичною цілісністю, розумінням того, як влаштовані ігри, щоб вести гравця через емоційну подорож".
Багато фанатів погодяться з ним - Red Dead Redemption 2 досі вважається еталоном сторітеллінгу та розвитку персонажів в іграх з відкритим світом, а графіка спокійно конкурує з сучасними релізами.
Гаузер також відзначив внесок інших проєктів студії: GTA 4, за його словами, був кроком у розвитку наративу, а GTA 5 із трьома протагоністами теж добре впоралася із завданням, хоч і мала свої проблеми.
Раніше ми розповідали, що засновник Rockstar розповів, чому Bully 2 так і не вийшла. У команди просто забракло ресурсів на розробку, каже Ден Хаузер.