
Засновник Rockstar Games Ден Гаузер пояснив, чому Bully 2 - сиквел гри про шкільного хулігана - так і не вийшов, хоча вже був у розробці.
Нещодавно журналісти IGN поговорили з Гаузером на Los Angeles Comic Con 2025, і під час розмови зачепили сиквел, що не відбувся. Коли його запитали, чому Bully 2 так і не вийшла, розробник пояснив, що у Rockstar просто не було достатньо часу або ресурсів, щоб зайнятися ще одним великим проєктом:
"Думаю, були просто проблеми з пропускною спроможністю. Знаєте, якщо у вас невелика провідна творча команда і маленька команда керівників, ви просто не зможете робити всі проєкти, які хочете".
Оригінальна Bully вийшла 2006 року на Playstation 2 і швидко набула культового статусу. Замість звичних гангстерських сюжетів Rockstar запропонувала історію про підлітка Джиммі Гопкінса, якому доводилося виживати в жорстких порядках закритої школи Bullworth Academy.
Гра виділялася незвичною для студії атмосферою, і багато фанатів досі вважають її одним із найоригінальніших проєктів Rockstar.
Раніше ми розповідали, що Ден Гаузер представив дебютну гру власної студії. "Приготуйтеся познайомитися з новими героями (і подивитися, як вони страждають)", - йдеться в анонсі Absurdaverse.