Схема з сайту interdalnoboy.com

Про це прем'єр-міністр Микола Азаров повідомив під час спілкування з користувачами мережі Facebook.

«Це дуже гарна система, проте бажаючих будувати такі платні автобани в Україні поки що немає», - сказав М.Азаров.

Він також відзначив, що уряд не може знайти інвестора для будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва.

Відео дня

«Ми хочемо реалізувати ідею будівництва окружної навколо Києва за рахунок інвесторів, і зараз вже рік шукаємо відповідного інвестора. Напевно, в майбутньому, коли економіка серйозно підніметься, доходи людей зростуть, то платні автобани стануть такими, що швидко окупаються. Зараз же повільна окупність цих проектів в умовах світової фінансової кризи не дає можливості залучення ресурсів до цього дуже важливого напряму розвитку дорожнього господарства», - зазначив М.Азаров.

За його словами, згідно із законодавством, щоб побудувати платну дорогу, поряд у тому самому напрямі має проходити добра безплатна дорога.

«Тобто, в учасника дорожнього руху має бути вибір: або їхати платною дорогою, або він має можливість скористатися безплатною», - відзначив прем'єр.

Довідка УНІАН. Кабінет міністрів України розпорядженням (№ 326-р від 22 лютого 2008 р.) затвердив Генеральний напрям проходження Великої кільцевої дороги навколо Києва. Протяжність дороги – 213 км, з яких буде реконструйовано 65 км існуючої траси (шириною від 4 до 6 смуг руху) і побудовано 168 км нової автотраси. Дорога простягнеться на відстань 27-41 км від центру Києва. Траса проходитиме територією восьми районів Київської області.

Будівництво дороги планується здійснити в три етапи. Початок будівництва було заплановано на 2008 рік, завершення – на 2015 рік. Орієнтовна вартість будівництва – 25,3 млрд грн.