В мережі АЗК «БРСМ-Нафта» було проведено «День спілкування з клієнтами»

Мережа АЗК «БРСМ-Нафта» провела традиційну всеукраїнську акцію «День спілкування з клієнтами».

Щоліта, команда топ-менеджменту та працівники офісу і різних департаментів виходять працювати на авто-заправні комплекси. Мета такого заходу – особисте спілкування з клієнтами, прагнення виявити їх очікування та побажання стосовно продуктів та сервісу на АЗК, промоніторити рівень обслуговування клієнтів на місцях в різних регіонах.

В мережі АЗК «БРСМ-Нафта» було проведено «День спілкування з клієнтами»
В мережі АЗК «БРСМ-Нафта» було проведено «День спілкування з клієнтами»

Директор Департаменту стратегічного маркетингу та інновацій Олександр Мельничук підкреслив, що в компанії запроваджено новий формат АЗК з інноваційним дизайном, розширено торгівельні зали, збільшена лінійка товарів  «… ми тримаємо високу планку якості пального, постійно працюємо над вдосконаленням якості обслуговування клієнтів, в цей процес залучені всі - від лінійних менеджерів до ТОП команди головного офісу. Звісно, що все це ми робимо заради наших клієнтів, працюємо і розвиваємося щоб бути кращими для них».

В мережі АЗК «БРСМ-Нафта» було проведено «День спілкування з клієнтами»

Працівники офісу на рівні з лінійним персоналом авто-заправних комплексів – працюють на касі, готують смачні страви, консультують з вибору вишуканого вина власного імпорту, заправляють авто  клієнтів, миють вікна – працюють пліч-о-пліч з колегами.  В компанії зазначили, що крім отримання важливого зворотнього зв’язку від клієнтів, також для топ-менеджменту це є нагодою відчути на собі як працюється лінійному персоналу.

В мережі АЗК «БРСМ-Нафта» було проведено «День спілкування з клієнтами»

Як зазначила директор Департаменту персоналу мережі «БРСМ-Нафта» Марина Лаврінець: «Отримана в цей день інформація є вкрай важливою для нас, оскільки допомагає шукати інструменти для створення більш комфортних умов праці для персоналу АЗК. В компанії розроблено високі стандарти сервісу та обслуговування. А щоб вимагати дотримання цих стандартів від працівників, ми розуміємо, що вони мають бути мотивовані та відчувати турботу про себе з боку компанії».

Довідка про компанію:

Мережа АЗК «БРСМ-Нафта» заснована у 1992 році. Сьогодні вона налічує 155 авто-заправних комплексів по всій Україні. Єдиним власником ТМ «БРСМ-Нафта» є український підприємець -  Андрій Біба. З 2018 року управління операційною діяльністю мережі АЗК здійснюється компанією ТОВ "ІНТЕРГЕОКОМ".