Ілюстрація REUTERS

Українська промислова компанія "Інтерпайп" упродовж двох років освоїла для споживачів у Євросоюзі більш ніж 210 нових видів трубної продукції, повідомив перший заступник генерального директора компанії Денис Морозов під час Саміту експортерів.

"Ключовий фактор – це наш R&D: розробка, освоєння та виробництво нових видів трубної продукції. Адже усі ці ринкові ніші – це, по суті, унікальні продукти, які Інтерпайп до цього не виробляв. Чому? Тому що ми були обмежені квотою, ми її вибирали і не мали стимулу робити щось більше. Вже на сьогодні, упродовж двох років, Інтерпайп освоїв для європейського ринку більш ніж 210 нових продуктів. Для порівнянні: до цього за 5 років ми опанували 30 нових продуктів", – зазначив він.

Інший фактор – це кадри. За його словами, для освоєння нових продуктів потрібно було знайти нових інженерів, які могли б це робити, адже це нетривіальне завдання. "Ми змогли розкрити потенціал наших інженерів, а також до нас приєдналися кваліфіковані фахівці з підприємств, які були закриті. І якщо говорити в цілому усі ці інвестиції вже окупилися. Так, в компанії ми почали розробку 355 нових видів трубної продукції, з них більш ніж 200 вже дійшли до стадії промислового виробництва. 160 позицій вже повністю окупилися", – сказав топ-менеджер.

Відео дня

Як повідомив Денис Морозов, ще одним вагомим фактором, який підвищує конкурентоздатність "Інтерпайпу" в Європі, є "зелений", побудований з нуля електрометалургійний завод, що відповідає філософії Green Deal. "Завдяки цьому "Інтерпайп" має найкращу пропозицію для європейських споживачів, аніж місцеві виробники. Якщо ще кілька років тому основними вимогами були технічний аудит та фінансова надійність, то тепер все частіше Компанія отримує запити на проведення екологічного аудиту. Зараз в Європі є мейнстрімом "зелена" сталь, "зелені" труби, і ми можемо пропонувати клієнтам таку продукцію", – констатував топ-менеджер під час Саміту.