
У Російській Федерації вирішили зареєструвати новий товарний знак - "Дядя Ваня", який дуже схожий на логотип всесвітньої мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's, що покинула територію РФ.
Заявка на реєстрацію нового російського логотипу подана до реєстру Федеральної служби з інтелектуальної власності в суботу, 12 березня.
Логотип вирішило зареєструвати ТОВ "Русское Поле-Логистик" (місто Люберці, Московська область РФ).
Торгова марка закріплена за кодами, які стосуються діяльності ресторанів, кафе, закусочних, барів, їдалень, а також деяких послуг - це особистий кухар і приготування та доставка страв додому.

Нагадаємо, рано вранці 24 лютого Росія вдерлася в Україну. На початку війни ворог бомбив військові об'єкти, а потім атакував і мирні населені пункти, зокрема, Київ, Харків, Чернігів, Миколаїв, Херсон та Маріуполь, є багато жертв.
Через війну в Україні проти РФ запровадили нові санкції, і низка іноземних компаній, зокрема McDonald's, вирішили тимчасово покинути російський ринок.
З 14 березня в Росії закрилися всі ресторани McDonald's - всього їх було 850.