
Український державний монополіст «Укрзалізниця» підписала меморандум про стратегічне партнерство з німецьким залізничним перевізником Deutsche Bahn.
ТСН.Тиждень дізнавався, що саме робитимуть німці в Україні і чи допоможе це покращити сервіси УЗ.
Меморандум про стратегічне партнерство «Укрзалізниці» з німецьким залізничним перевізником Deutsche Bahn було підписано за участі прем’єр-міністра Олексія Горчарука та члена правління з питань інфраструктури Deutsche Bahn AG Рональда Пофалла 5 лютого. ТСН.Тиждень побував на німецькій залізниці й з’ясував, чи варто Україні брати з неї приклад.
Читайте такожУрок німецької для "Укрзалізниці"
«Ми воліли з’ясувати, чи дійсно німецька залізниця може бути зразком для України і які структурні зміни можуть чекати на «Укрзалізницю», якщо брати за приклад реформи, проведені Deutsche Bahn у Німеччині. І нас відверто налякало все, що ми побачили», - розповіла спеціальний кореспондент ТСН.Тиждень у Берліні Наталія Фібріг.
Поспілкувавшись з німецькими експертами та пасажирами Deutsche Bahn, ТСН. Тиждень дізнався, які проблеми існують з рухомим складом та вокзалами, чому відбулося масштабне скорочення працівників німецької залізниці, що бентежить самих німців у сервісі і скільки їм доводиться платити за квитки.
У неділю, 9 лютого, о 19-30 ТСН.Тиждень розповість, чи стане сил Deutsche Bahn навести лад в «Укрзалізниці», чи варто українським пасажирам боятися підвищення цін на квитки, і що тоді станеться з сервісом.