REUTERS

Як повідомляє видання Gizmag, у разі пожежі і вибуху ракети-носія персонал наземного технічного обслуговування піддається серйозній небезпеці, передає Lenta.ru. При запуску пілотованих космічних кораблів працівники космодрому змушені залишатися поблизу пускової вежі майже до моменту пуску.

Читайте такожNASA показало перше відео Землі і МКС у надчіткій роздільній здатністі

В епоху космічних кораблів NASA встановлювало на пускових баштах металеві люльки на проводах з ковзним контактом: вони швидко несли астронавтів і техперсонал з зони вибуху. На землі їх зустрічали амортизуючі троси, вкриті вогнезахисним матеріалом. Потім людей саджали в БТР M113.

Відео дня

Готуючись до запусків нових пілотованих кораблів (Dragon V2 і CST-100), NASA відновило шатлівську системуевакуації. Однак на зміну бронемашинам епохи війни у В'єтнамі прийдуть MRAP-автомобілі 2000-х років, створені під час окупації Іраку. Вони краще витримують удар вибухової хвилі, а також здатні розвивати більш високу швидкість (до 80 км/год ).

Машини MRAP будуть чекати біля самого проводу на ковзному контакті. У випадку аварійної ситуації астронавти і техперсонал зможуть укритися в них, або виїхати до найближчого вертолітного майданчику або госпіталю. Щоб спростити потрапляння всередину машини, сходинки на задній частині кузова змінили на трап.

В даний час бронемашини проходять випробування на швидкість і маневреність. Обкатують автомобілі на стартовому комплексі №41 космодрому на мисі Канаверал.