Ан-124 на аеродромі Святошин

Таку думку висловив старший аналітик інвестиційної групи "Арт капітал" (Київ) Олексій Андрійченко у зв'язку з 30-річчям першого польоту цієї авіамашини, що відбувся 24 грудня 1982 року.

"Ан-124 будуть використовувати частіше, оскільки попит на перевезення великогабаритних і надважких вантажів щорічно збільшується на 12-15%. Потреба в таких літаках оцінюється більш ніж у 100 одиниць, при тому, що нині в авіакомпаніях експлуатуються 25", - сказав він.

За словами експерта, нове замовлення формується на модернізовані Ан-124-300 з подовженим фюзеляжем і новим двигуном.

Відео дня

О.Андрійченко зазначив, що перспективи випуску Ан-124 залежать від замовників, зокрема, російських Військово-повітряних сил, а також авіакомпаній "Волга-Дніпро" і "Політ". За його оцінкою, реалізація нових літаків може принести авіапромислових підприємств України і РФ близько 10 млрд доларів.

На цю тему: НАТО і далі возитиме свої вантажі українськими літаками «Руслан»

Старший аналітик інвестиційної компанії "Трійка Діалог Україна" Іван Харчук вважає, що державний концерн "Антонов" докладає максимальні зусилля для відновлення серійного виробництва "Русланів". "Але все залежатиме від позиції Міністерства оборони Росії", - підкреслив він. За його словами, швидше за все, літаки складатимуть у Росії.

Крім "Антонова", на думку І.Харчука, проект вигідний українському виробникові двигунів "Мотор Січ". "При закупівлі 40 літаків "Мотор Січ" отримає замовлення обсягом 1,3 млрд дол", - цитує РосБізнесКонсалтинг.