Новий преміальний продукт поповнив лінійку відомого вітчизняного бренду Green Day у воєнний рік. Мотивацією до розробки нової лінійки алкоголю Green Day "Power" стало бажання підтримати незламний дух українців та жагу до перемоги. А ще – заохотити інші підприємства до розвитку та допомоги Україні.  

Фелікс Черток про особливість преміальної новинки Green Day "Power" 

Своєрідність новинки горілки Green Day "Power" – у піднятті морального духу українців. Адже втома від викликів сьогодення може завдати зневіри та відчаю. Старанно створений продукт, після вживання якого ви будете почуватися добре, без похмільного синдрому наступного дня. Бренд визнає свій девіз: "Щоб ранок був добрим. Україні потрібна сила".

Оформлення горілки подібне до військової форми українських захисників. Ми обрали сучасний дизайн аби підкреслити енергію, яка притаманна Green Day "Power". Новинка бренду вже отримала своїх прихильників серед споживачів.

Відео дня

"Green Day "Power"це добірна горілка впізнаваного бренду, яка займає своє гідне місце на ринку. Вся наша енергія та життєва мудрість закарбувалися у винятковому бренді, адже ми продовжуємо нести відповідальність за свою продукцію перед споживачами і працювати на розвиток галузі", – коментує керівник компанії з дистрибуції Торговий дім "АВ" Фелікс Черток.

Сила бренду Green Day як ТМ втримала обсяги продажів під час війни

Вітчизняна горілка ТМ Green Day Торгового дому "АВ" впродовж війни не покинула полиці магазинів. Попри необхідність частині співробітників вступити до ЗСУ, частині евакуюватися за кордон, підприємство функціонує для підтримки економіки держави. Бренд міцно закріпився на ринку, до того ж втримав докризові показники продажів.  

До нових обставин і умов діяльності на підприємстві адаптувалися досить швидко завдяки досвідченому управлінню бізнесмена Фелікса Борисовича Чертка. Команда ефективно справляється з роботою під час перебоїв зі світлом та дефіциту робочої сили. Незважаючи на заборону від держави на продаж алкоголю у березні-квітні 2022, а також окупації деяких територій, за минулий  рік реалізовано майже 2 млн пляшок горілки.

"Попри зниження кількості горілки, що випускається на ринок України, з початку війни, діяльність команди Торгового дому "АВ" концентрувалася на збереженні клієнтів, з якими працюємо не один рік, а також робочих місць фахівцям. У 2022 році відсоток збуту продукції Green Day дорівнює показникам  2021 року", – підкреслює Фелікс Черток.

На фото: Голова компанії з дистрибуції Торговий дім “АВ” Фелікс Черток та ТОП-менеджери

Сьогодні понад 200 фахівців працюють, аби преміальна горілка потрапила до свого споживача. Підприємство стабільно дає робочі місця, відраховує податки, у свою чергу даючи підтримку українській економіці.

Компанія Торговий дім "АВ" функціонує, аби залишатися лідером серед українських дистрибуторів алкоголю і підтверджувати довіру споживачів.