Три проекти об’єднаної маркетингової команди марафону 'Єдині новини' потрапили до фіналу міжнародної премії Promax Europe

Українські рішення увійшли до переліку фіналістів головної європейської премії в сфері телевізійного дизайну та маркетингу Promax Europe. 

Визнання від європейського журі найпрестижнішої профільної премії "Єдині Новини" отримали за дизайн та промо в номінаціях: "найкращий новий концепт/інновація", "новини/спеціальні репортажні програми", а також в категорії "дизайн бренду" за проект "Україна б’ється". 

До журі премії традиційно входять найкращі фахівці у сфері дизайну та маркетингу зі всієї Європи. Цього травня в Амстердамі серед проектів-фіналістів судді Promax Europe Awards оберуть володарів "золота" та "срібла".  Конкуруватимуть на цьому етапі українські проекти з креативними рішеннями з Іспанії, Данії, Франції та інших європейських країн. Серед компаній-конкурентів за перемогу, зокрема, The Walt Disney Company. 

Відео дня

"Єдність - наша головна сила та цінність. Облишивши конкуренцію, ми щоденно об’єднуємо зусилля, творчі та людські ресурси для того, щоб підтримувати наше суспільство, його емоційний стан та бойовий дух, інформувати та разом допомагати Збройним Силам України", – коментує маркетингова команда марафону. 

До об’єднаної маркетингової команди марафону входять маркетингові відділи компаній-виробників "Єдиних новин" – 1+1 media, Starlight Media, Суспільного Мовлення, Ради, Inter Media Group та "Ми – Україна". Маркетингова колаборація та об’єднання експертизи мовників заради інформаційної безпеки країни дозволили створити понад 700 соціальних роликів, десятки інформаційних кампаній та рішень, що об’єднують націю та допомагають зібрати кошти для підтримки українських Сил Оборони.

"У цей надскладний час важливо обʼєднуватися заради спільної перемоги. Крім цього, необхідно говорити про Україну на всіх можливих майданчиках, аби люди в усьому світі не забували про війну, яка триває. Дякуємо колегам з міжнародної спільноти Promax Awards за увагу до наших проектів, та, зокрема, до телемарафону "Єдині новини". Кожна така згадка, особливо на міжнародному рівні, дуже важлива для нас", – прокоментувала Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу 1+1. 

Вас також можуть зацікавити новини: