Ілюстрація REUTERS

Комітет Сенату США з розвідки опублікував доповідь про використання Росією соціальних мереж для впливу на американців під час президентських виборів 2016 року.

Автори доповіді вважають, що так звана «фабрика тролів», яку підтримує Кремль, працювала на популярність Дональда Трампа як кандидата у президенти й одночасно підривала репутацію його основної суперниці від демократів – Гіларі Клінтон, повідомляє Радіо Свобода.

Читайте такожТрамп закликав "корумповану" Клінтон взяти участь у виборах президента

Відео дня

Комітет з розвідки Сенату США у доповіді від 8 жовтня зазначає, що робота російського «Агентства інтернет-досліджень» була частиною широкої інформаційної війни, що досі триває. Її ініціатори прагнули посіяти в американському політичному та громадському середовищі розбіжності та чвари.

«Агентством інтернет-досліджень», базованим у Санкт-Петербурзі, відомим як «фабрика тролів», володіє бізнесмен Євген Пригожин - близька до Кремля людина. Це агентство неодноразово згадувалося спеціальним прокурором Робертом Мюллером у його заключній доповіді про розслідування російського втручання в американську президентську кампанію 2016 року.

Росія заперечує, що втручалася у вибори.

Раніше США запровадили санкції проти кількох юридичних і фізичних осіб, пов'язаних із «фабрикою тролів», включаючи Пригожина, за дії, спрямовані проти США.