В Україні може настати паливний колапс / фото ДПСУ

Зі вступом у силу мобілізаційного закону 18 травня за кордон не зможуть виїхати водії вантажівок, що перевозять пальне та інші товари, через неоновлені дані у ТЦК. Про це заявив засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін в ефірі "Київ24".

"З 18 травня за кордон перестануть випускати вантажівки з водіями, які не мають QR-коду. А QR-код – це ТЦК і ВЛК. Якщо це трапиться, то у нас буде паливна криза", – сказав він.

За словами Льоушкіна, це може стосуватися не лише паливно-мастильних матеріалів, а й ліків та інших імпортних товарів. "Ви ж розумієте, що ми це імпортуємо, і якщо тільки 5% вантажівок залишиться на рейсі, то це колапс. Ажіотаж і ціни злетять миттєво", – зазначив експерт.

Відео дня

Льоушкін пояснив, що у ТЦК наразі спостерігаються величезні черги, через які багато водіїв не можуть вчасно оновити дані. Крім черг до ТЦК, необхідно пройти також ВЛК, і, як зазначив експерт, не факт, що всім водіям потім підтвердять бронь.

За словами Льоушкіна, наразі запаси палива на АЗС розраховані на два тижні.

"Два тижні – це запаси тільки на АЗС. Ніхто зараз не накопичує пальне на нафтобазах, ви розумієте, чому, тільки на АЗС. А будь-яка АЗС – це запаси в резервуарі на два тижні", – сказав він.

Ситуація з перетином кордону через мобілізаційний закон

Раніше Дмитро Льоушкін розповів в інтерв’ю УНІАН, що водії-міжнародники масово бояться їхати за кордон, оскільки не рідкісні випадки, коли на блокпостах чи пунктах виїзду на кордоні представники ТЦК виписують повістки водіям та відправляють їх у військкомат. 

Віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників Володимир Балін розповів, що в Україні через посилення мобілізаційних заходів збільшується кількість випадки неповернення українських водіїв комерційного транспорту з-за кордону.

Вас також можуть зацікавити новини: