Нове покоління Apple Watch / REUTERS

Американська корпорація Apple за підсумками 2019 року обігнала всіх швейцарських виробників годинників, разом узятих, за кількістю поставлених годинників.

Читайте такожApple вважає необґрунтованими вимоги ЄС виплатити 13 мільярдів євро

За даними аналітиків, Apple в 2019 році поставила на ринок 30,7 млн різних версій Apple Watch, в той час як в 2018 році цей показник дорівнював 22,5 млн (зростання на 36% від року до року). У той же час швейцарська індустрія годинників змогла продати лише 21,1 млн примірників, що на 13% нижче показника 2018 року, коли продажі склали 24,2%, передає kommersant з посиланням на дослідницьку компанію Strategy Analitics.

Відео дня

«Традиційні швейцарські годинникові компанії, такі як Swatch і Tissot, програють війну "розумним" годинам, - заявив аналітик компанії Стівен Вальцер. - Apple надає більш якісний продукт через більш ефективні канали роздрібної торгівлі та залучає молодих споживачів, які все більше хочуть носити цифрові пристрої на собі».