Ілюстрація REUTERS

 Антимонопольний комітет рекомендував трьом мобільним операторам - "Київстар", Vodafone Україна і lifecell інформувати споживачів про розрахункову вартість тарифних планів за день, а не за чотири тижні.

Читайте такожВ Україні 16 мільйонів абонентів не можуть скористатися 3G і 4G зв'язком - експерти

Про це повідомила державний уповноважений Антимонопольного комітету (АМКУ) Марія Процишен на своїй сторінці у Facebоok.

Відео дня

"Сьогодні після обговорення Антимонопольним комітетом України були надані всім трьом операторам мобільного зв'язку Київстар, Vodafone Україна і lifecell рекомендації, в яких йдеться про необхідність припинення дій, які містять ознаки порушення, передбаченого статтею 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді встановлення розрахункового періоду пакета послуг - 4 тижні», - написала вона.

Процишен зазначила, що такі дії позбавляють споживачів можливості порівняння цін різних тарифних планів з різними розрахунковими періодами.

«Зокрема, рекомендується в кожному тарифному плані/пакеті послуг інформувати споживачів про розрахункову вартість за день, і утриматися від вчинення таких дій з ознаками порушення в майбутньому», - зазначила вона.

Процишен повідомила, що про розгляд і способи виконання рекомендацій оператори мають повідомити Комітет у 30-денний період.

«Ми будемо оцінювати факт їх виконання. А зараз я все ж сподіваюся, що найближчим часом оператори відкоригують ситуацію в цій сфері, оскільки всі троє визнали, що є неоднозначності та проблематика в цій площині", - зазначила держуповноважений АМКУ.

Як повідомляв УНІАН, 26 вересня Антимонопольний комітет України (АМКУ) почав дослідження питання підвищення плати за послуги рухомого (мобільного) зв'язку шляхом зменшення розрахункового періоду оплати з місяця до чотирьох тижнів.