"Це дуже важкий для нас проект. Не впевнений, що ми впораємося. Не хочеться брати на себе репутаційні ризики. Не зрозуміло, яка буде вартість, проекту немає. Ніхто не розуміє, яка там геологія. І ми не розуміємо. Тому це дуже ризикована історія. Я просто боюся взятися і не подужати", - сказав він.
Як повідомляє Прайм, раніше джерело в "Стройтрансгазе" говорило, що компанія відмовилася брати участь у будівництві мостового переходу через Керченську протоку.
"Незважаючи на те, що раніше СТГ розглядав можливість участі в проекті, в поточній ситуації реалізація проекту не виглядає можливою для компанії", - повідомив він, зазначивши, що рішення прийнято у результаті ретельного аналізу всіх груп ризиків проекту.
Проте офіційного підтвердження ця інформація тоді не отримала: представник Тимченка відмовився коментувати ситуацію "до офіційного оголошення рішення держави про вибір генпідрядника".
Читайте такожРосія розробила закон, як відбирати землі в окупованому Криму під Керченський міст
Раніше керівник Росавтодору Роман Старовойт заявляв про те, що інтерес до проекту виявляють 7 найбільших інфраструктурних компаній, однією з найбільш зацікавлених в генпідряді на проект він називав "Стройтрансгаз".
Пізніше стало відомо, що питання про будівництво мостового переходу в Крим також обговорюється і з ВАТ "Російські залізниці" (РЖД).
До кінця року уряд РФ має обрати єдиного виконавця за контрактом на будівництво мостового переходу через Керченську протоку вартістю 228 млрд рублів (без урахування підходів з боку Криму і Краснодарського краю). Міст повинен бути побудований і зданий в експлуатацію в 2018 році.