Радник міністра охорони здоров'я Дмитро Раімов розповів, що Міністерство запускає офіс пацієнта, який буде опрацьовувати скарги людей.
Про це він розповів під час брифінгу у МОЗ, передає ТСН.
"До кінця тижня, можливо наступного, буде створений офіс пацієнта. Зараз, якщо пацієнт стикнувся з порушенням його прав, або з якимись проблемами, нестачею ліків, правопорушеннями, вимаганням хабаря і тому подібне він може звернутися на гарячу лінію міністерства охорони здоров'я. Я не знаю жодної живої душі, яка туди додзвонилась, і колеги, які працюють тут у прес-службі так само говорять, що немає людей, які б додзвонились. Принаймні ми їх не знаємо", - заявив Раімов.
За словами радника, довгий час була проблема комунікацій пацієнтів та Міністерства, тому міністр створює офіс пацієнта в структурі МОЗу. Він зазначив, що документи ще готові не повністю.
"Офіс створять без додаткового фінансування, для того, щоб створити цей офіс, у Міністерства є все необхідне. Офіс пацієнта буде очолювати безпосередньо міністр. Тобто якщо якась скарга потрапляє до офісу пацієнта, далі формується управлінське рішення, яке міністр підписує. Це один з пріоритетів для того, щоб почати повертатися до пацієнтів і в цілому до громадян обличчям, а не тільки місцем, яким Міністерство досить часто поверталося до людей, яким необхідна була допомога", - додав він.
За словами Раімова, найближчим часом тестова версія офісу буде запущена.