Facebook також змінить правила, що стосуються політичної реклами / фото pixabay

Facebook створить спеціальний штаб, щоб протистояти дезінформації та поширенню фейкових новин перед виборами, що відбудуться цього року в Євросоюзі, Україні, Ізраїлі, Індії.

Про це повідомив відповідальний за комунікації компанії Нік Клегг, передає Голос Америки.

Компанія навесні створює "центр з операцій, який опікуватиметься захистом виборів". Центр розташовуватиметься в Дубліні, зауважив Клегг, виступаючи перед європейськими посадовцями 28 січня.

Відео дня

Раніше компанія вже організовувала окремий центр, щоб протистояти дезінформації на проміжних виборах у США, а також протягом президентських виборів у Бразилії.

"Цей підхід допоможе швидко реагувати на дезінформацію, долучати десятки експертів компанії, включаючи з групи збору інформації, управління даними, досліджень, інженерів та юристів", - говорить Клегг.

Читайте такожGoogle представив новий захист від фейкових новин

Діяльність компанії привернула увагу європейських політиків через свій обсяг. Кожного дня 100 мільярдів повідомлень проходить через сервіси Facebook, заявив посадовець.

Щодня, використовуючи автоматичні системи, компанія упереджує створення мільйона несправжніх акаунтів, наголосив Клегг.

Клегг нагадав про успішну зупинку компанією фейкових російських акаунтів, які діяли в Україні.

В рамках нової програми захисту виборів, Facebook також змінить правила, що стосуються політичної реклами. Так, компанія повідомлятиме імена тих, хто сплачує за ту чи іншу політичну рекламу, що стосується кандидатів, або важливих політичних питань, а також зберігатиме політичну рекламу в публічному доступі протягом семи років.

Раніше УНІАН повідомляв, що американська соціальна мережа Facebook розширить деякі зі своїх правил політичної реклами та інструментів для обмеження виборчого втручання в Індії, Нігерії, Україні і Євросоюзі в найближчі кілька місяців.