Приблизний вік знахідок – близько 11 тисяч років / фото arkeolojidergisi.ktb.gov.tr

У Туреччині під час розкопок комплексу будівель на території археологічної пам'ятки Карахан-Тепе знайшли 11 кам'яних стовпів у формі фалосів і вирізану в скелі кам'яну чоловічу голову. Приблизний вік знахідок – близько 11 тисяч років.

Як пише N+1 з посиланням на Turkish Journal of Archaeology and Ethnography, археологи припускають, що в цій будівлі проводилися ритуали. Вона була навмисне засипане землею за певними правилами.

На думку вчених, на "поховання" будівлі пішло багато часу і сил, воно могло бути частиною довгого ритуалу, як і її будівництво.

Виявлені стовпи знаходилися у висіченому в скелі приміщенні розміром 7х6 метра. Висота фалосів – від 1 до 1,7 метра, а діаметр – 30-50 сантиметрів.

Читайте такожУ США знайшли гігантський зуб доісторичної акулиРаніше повідомлялося, як китайські археологи виявили шматок хребта динозавра, який жив близько 200 мільйонів років тому.

А на морському дні біля невеликого іспанського острова Портіксол знайшли одну з найбільших в Іспанії та Європі колекцій золотих монет часів Римської імперії.

Вас також можуть зацікавити новини