Бренд «Яготинське» впроваджує екологічні ініціативи для захисту довкілля / фото "Яготинське"

Керуючись принципом "Яготинське природу поважає", бренд "Яготинське" впроваджує екологічні ініціативи, спрямовані на зменшення пластикових відходів та просування циркулярної економіки. Зокрема запроваджує незнімні кришки на продукції, суттєво зменшив вміст пластику в пляшках.

Ключовим елементом цієї екологічної ініціативи є впровадження незнімних кришок на шести видах продукції, серед яких два види молока, какао на молоці, ряжанка, закваска та "Геролакт". Ця зміна вирішує декілька екологічних проблем:

1.    захист довкілля: основна мета — зменшити забруднення пластиковими відходами, оскільки кришки часто губляться окремо від тари, збільшуючи кількість сміття;

Відео дня

2.    відповідність європейським стандартам: ця ініціатива відповідає Директиві ЄС про одноразовий пластик (EU Single-Use Plastics Directive), яка зобов’язує виробників забезпечувати, щоб кришка залишалася прикріпленою до пляшки. Це проактивний крок, оскільки Україна рухається в напрямку євроінтеграції.

3.    покращення переробки: незнімні кришки спрощують процес переробки, дозволяючи здавати пляшки разом із кришками, що збільшує загальний обсяг зібраного та переробленого пластику.

"Ця інновація для нас була певним викликом через те, що український споживач є і вимогливим, і консервативним водночас. Була ймовірність несприйняття незнімної кришки, що могло вплинути на споживання продуктів у такому пакованні. Проте запровадження пройшло успішно", — розповів Сергій Вовченко, голова Наглядової ради Групи компаній "Молочний альянс"

Окрім нових кришок, "Яготинське" досягло значних успіхів у зменшенні кількості пластику, що використовується в пакованні. Завдяки процесу зменшення ваги лише у 2024 році заощадили 67,2 тонн пластику порівняно з попереднім роком. Сукупна економія ПЕТ-матеріалу з 2016 по 2024 рік становить понад 301 тонну.

Щоб допомогти споживачам долучитися до переробки, "Яготинське" чітко маркує своє паковання кодами ідентифікації пластику. Ці позначки включають коди такі, як PET, HDPE та PP, які допомагають покупцям правильно сортувати пластик для переробки.

Дізнатися більше про екологічні ініціативи бренду "Яготинське" ви можете на сторінці