«Сьогоднішній склад НАЗК потрібно повністю перезапустити. В них було головне завдання - перевірити всі електронні декларації на предмет відповідності доходів та маєтків. Вони просто цього не зробили. Це провал. Народ пообурювався та й все. Потрібен перезапуск», - про це заявив кандидат в президенти Андрій Садовий під час зустрічі з представниками антикорупційних громадських організацій.
Андрій Садовий підтримав пропозиції «Антикорупційного порядку денного», до якого приєдналися біля 25 громадських організацій.
Нагадаємо, раніше вони закликали кандидатів у президенти публічно зафіксувати свої пропозиції щодо подолання ключових проблем державної антикорупційної політики.
Садовий також озвучив ряд інших ініціатив. Зокрема, «регулярний зовнішній аудит Спеціалізованої антикорупційної прокуратури так, як це вже існує в законі для Антикорупційного бюро, а також позбавлення СБУ та МВС функцій перевірок бізнесу. Бізнесом повинна займатись фінансова поліція. Служба безпеки України має боротися з ворогами держави, а не переслідувати ІТ-компанії й інший порядний бізнес».
Андрій Садовий також заявив, що у випадку обрання на посаду Президента призначить аудитором САП зі свого боку Роберта Сторчуа – представника Мін’юсту Сполучених Штатів, в якого є величезний досвід допомоги антикорупційним органам України. «Якщо за результатами аудиту робота антикорупційного прокурора буде визнана незадовільною, він має піти», - заявив Андрій Садовий.
Окремо кандидат пояснив намір вибудовувати свою роботу стосовно НАБУ: «Жодного втручання в роботу НАБУ з мого боку як Президента не може бути. Я вважаю неприйнятним ані дзвонити, ані призначати нічні зустрічі директору Антикорупційного бюро. Якщо він сам потребуватиме допомоги Президента, звісно, я завжди йому допоможу».
Нагадаємо, днями громадські організації оголосили антикорупційний порядок денний для кандидатів у Президенти України. Вони закликають публічно зафіксувати свої пропозиції щодо подолання ключових проблем державної антикорупційної політики:
— Повна втрата довіри суспільства до керівництва Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.
— Неспроможність менеджменту Національної агенції з питань запобігання корупції забезпечити виконання функцій інституції.
— Постійні атаки політичної еліти на Національне антикорупційне Бюро.
— Перетворення частини Служби Безпеки України на інструмент та провайдера корупції.