Депутат прокоментував голосування щодо змін до бюджету Києва / УНІАН

Депутати Київради не підтримали зміни до бюджету міста, оскільки ті непрозорі і мають ознаки корупційних схем – вважає депутат Київської міськради Сергій Гусовський, який балотуватиметься на посаду міського голови Києва.

Читайте такожУ Київраді пояснили, чи обов'язково починати кожний ранок у школах з гімну України

Депутат переконаний, що під приводом виплати заробітної плати працівникам Київпастрансу та метрополітену, столичні чиновники намагаються дофінансувати темні оборутки. Про це він написав на свої сторінці у Facebook:

Відео дня

«Під вибори влада хоче прискорити ремонти 300 об’єктів, потрібні кредити. Ці позики на 1.5 млрд грн мають піти у спецфонд Києва. Депутати такий кредит не погоджують. Бо куди йдуть гроші зі спецфонду?

  • Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод». Тендери дивним чином виграють структури, пов’язані із керманичами «Київпастрансу».
  • Велодоріжка від Поштової площі до моста Патона, 5 км за 184 млн грн.
  • Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, вічне будівництво, яке віддали взагалі без тендера. Це абсолютно непрозоро та має ознаки корупційних схем і дофінансування темних оборудок», - наголосив Сергій Гусовський.

Він також звернув увагу на скорочення видатків для лікарень задля збільшення виплат для зоопарку та парку у центрі столиці.

«Для мене незрозуміло, чому місцева влада вирішила збільшити фінансування на ремонт зоопарку та скоротити видатки на реконструкцію туберкульозної лікарні. Збільшити видатки на парк біля скляного мосту і зменшити фінансування лікарні на Троєщині. Тому абсолютно очевидно, що депутати не підтримали такі зміни до бюджету», - наголосив депутат Київради.

«А влада, якщо насправді піклується про комунальників, то замість того, щоб маніпулювати виборцем і спекулювати на чутливих питаннях виплати зарплати комунальникам,  могла б оформити це питання окремим рішенням. А прикривати це все зарплатою комунальників – як мінімум ницо», - підкреслив Сергій Гусовський.

Ситуація навколо Подільського моста

  • Будівництво моста почалося в 1993 році, але неодноразово зупинялося через нестачу фінансування. Проектна пропускна спроможність нового Подільсько-Воскресенського мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу.
  • Мер Києва Віталій Кличко заявив про плани в кінці 2020 року відкрити автомобільну частину мостового переходу.
  • 7 серпня Кличко повідомив, що з будівельного майданчика Подільсько-Воскресенського моста в Києві зловмисники вивезли 12 нових вант.