Геологи провели додатковий аналіз 800-метрового керна, отриманого на Бермудах ще у 1972 році / фото: Wikipedia

Бермудські острови утворилися завдяки активності вкрай незвичайних вулканів.

Про це йдеться в статті великої міжнародної групи геологів, опублікованій в журналі Nature, передає Naked Science.

У статті наголошується, що, як правило, вулкани утворюються в місцях розходження тектонічних плит, або там, де одна плита занурюється під іншу, або ж під дією стійких вертикальних потоків магми, які піднімаються з глибин мантії і поступово розплавляють літосферну плиту над нею.

Довгі роки вважалося, що і древні, давно згаслі вулкани, які колись підняли з дна Саргасового моря Бермудські острови, діяли під дією мантійних плюмів. Однак на Бермудських островах такий плюм повинен залишати характерний ланцюжок островів, як на Гаваях. Крім того, ніякої вулканічної активності в області, на яку цей потік повинен впливати сьогодні, не спостерігається.