Ілюстрація / REUTERS

Компанія Google вирішила зробити свій магазин Play Store зручнішим і комфортнішим для використання дітьми.

Читайте такожСмартфони Huawei залишаться без Android і сервісів Google - Reuters

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Однак мова йде не про косметичні зміни, а про зміну політики для розробників. Зокрема, Google тепер вимагає, щоб розробники ігор для Play Store розкривали інформацію про шанси випадання різних предметів у лутбоксах", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що до розділу правил, що описує можливість отримання платежів, були додані нові вимоги:

"Програми, пропонують механізми для отримання випадкових віртуальних предметів з купівлі (тобто "лутбокси"), мають чітко розкривати шанси на отримання цих предметів до покупки".

Зазначимо, Google не єдина компанія, стурбована проблемою лутбоксів. Конкуруюча Apple внесла схожі зміни в політику App Store ще у 2017 році. Крім того, на цю проблему звернули увагу також регулюючі та законодавчі органи деяких країн. Наприклад, Бельгія нещодавно зарахувала лутбокси до різновидів азартних ігор, змусивши розробників або припинити пропонувати їх, або вивести гру з бельгійського ринку. Китай почав вимагати від ігрових компаній розкривати шанси на отримання цінних предметів у 2017 році, а в США розглядається новий законопроект, який може заборонити продаж коробок з випадковим призом неповнолітнім.

Лутбокси також ставали предметом судових спорів. Батьки одного з неповнолітніх гравців у Fortnite в лютому подали в суд на Epic Games, стверджуючи, що вони постраждали від грабіжницьких" лутбоксів. Трохи раніше компанія змінила свою політику таким чином, щоб гравці бачили, що вони купують.

Крім посилення правил щодо лутбоксів, Google внесла й інші зміни до своєї політики. Тепер компанія вимагає, щоб розробники вказували цільову аудиторію для своїх програм, а додатки, орієнтовані на дітей (як виключно на дітей, так і разом з дорослими), повинні слідувати сімейним політикам Google. Це включає обмеження типів реклами, яка може з'являтися в додатках, додавання попереджень про безпеку для доповненої реальності, а також розкриття відомостей про те, яку інформацію розробники збирають про дітей. Додатки, спеціально призначені для дітей, також повинні відповідати більш суворим правилам категорії "Розроблено для сімей". В рамках окремого зміни Google також заборонила розробникам продавати марихуану прямо через додатки.

Всі існуючі програми мають відповідати новим правилам Google до 1 вересня.