Cарраценія пурпурова пожирає маленьких ящірок / Flickr/Björn S

Біологи виявили докази того, що хижі рослини в Канаді їдять молодих саламандр. І це перший відомий факт пожирання рослинами в Північній Америці хребетних тварин. В дослідженні, опублікованому в журналі Ecology, пара біологів в Онтаріо виявила, що сарраценія пурпурова насправді пожирає малих американських плямистих саламандр.

Як пише The Guardian, професор біології з Університету Гуелфа Алекс Сміт вперше виявив саламандр всередині рослини цілком випадково. Він очолював групу студентів на екскурсії в Алгонкінський парк. Вчений пригадує, що знайти невелику ящірку в тілі рослини було великою несподіванкою для нього.

Читайте такожВчені схрестили вазон з кролем для більш ефективного очищення повітря вдома

Після консультації ці спеціалістом з питань саламандр в парку Патріком Молдованом, вчені дійшли висновку, що знахідка Сміта може бути революційною. Перевіривши інші сарраценії в парку, Молдован виявив, що всередині 20% з них була щонайменше одна американська плямиста саламандра.

Сарраценія плямиста – одна з 600 хижих рослин, які можна знайти по всьому світу. Цей вид досить поширений в Канаді й на сході США в болотистих місцевостях. До цього часу було відомо, що вона полює на безхребетних істот, таких як павуки й інші невеликі комахи. Але відкриття того, що рослина їсть ще й більш складних істот, піднімає низку нових питань. Наприклад, яку роль сарраценія плямиста відіграє у смертності саламандр і наскільки важливі ящірки у живленні рослини? Також вчені не можуть зараз сказати, чи така дієта насправді корисна для сарраценій.