Ілюстрація / REUTERS

Група підводних дослідників і морських археологів виявила нещасливий корабель приблизно в 35 морських милях від узбережжя Сент-Огастін, штат Флорида.

Читайте такожУ Британії знайшли скам'янілий хвіст динозавра віком 125 мільйонів років

29 листопада 1925 року Cotopaxi відправився з Чарльстона, Південна Кароліна, в Гавану, Куба, під командуванням капітана В. Дж. Мейєра з вантажем вугілля і з командою з тридцяти двох людей. Судно було офіційно оголошено втраченим 31 грудня, повідомляє nv.ua.

Пошуки суховантажника почалися з того, що морський біолог і дослідник підводного світу Майкл Барнетт зв’язався з британським істориком Гаєм Уолтерсом, щоб допомогти знайти таємничий корабель.

«Уолтерс переглянув суднові записи в архівах компанії Ллойд, яка була страховим брокером для SS Cotopaxi. Там він виявив дещо раніше невідоме: корабель відправив бездротові сигнали лиха 1 грудня 1925 року, через два дні після того, як він покинув Чарльстон», — розповідають автори відкриття

У цьому районі біля узбережжя міста Сент-Огастін 35 років тому вже були знайдені уламки невідомого судна. Тоді цю місцевість назвали Ведмежа катастрофа і не пов’язали зі зниклим Cotopaxi.

Однак з урахуванням нової інформації вчені знову повернулися на місце аварії корабля і разом з дайверами і експертами з морського музею Сент-Огастін встановили, що Ведмежа катастрофа — насправді уламки SS Cotopaxi.

«Після обговорення та оцінки всіх наявних доказів, команда відчула впевненість в тому, що Ведмежа катастрофа дійсно є останнім місцем упокоєння втраченого Cotopaxi», — пояснює в своїй заяві телеканал Science Channel, який знімає фільм про це відкриття.

Цією інформацією вчені також поділилися з Дугласом Майерсом, онуком капітана SS Cotopaxi. «Майерс погодився, що команда нарешті знайшла корабель дідуся після того, як той пропав безвісти майже 100 років тому», — додали автори роботи.