Станом на сьогоднішній день ліків від хвороби Альцгеймера не існує / фото ua.depositphotos.com

Вчені, можливо, відкрили новий діагностичний інструмент для розпізнавання ранніх стадій хвороби Альцгеймера, пише Newsweek.

Дослідники вважають, що хвороба пов'язана з аномальним накопиченням білків всередині та навколо клітин мозку, але що саме викликає це, досі неясно.

Зазначається, що станом на сьогоднішній день ліків від хвороби Альцгеймера не існує. Разом з тим, нові ліки можуть принести полегшення пацієнтам та уповільнити розвиток симптомів, особливо якщо захворювання діагностовано на ранній стадії.

"Захворювання починає розвиватися за 20 років до появи симптомів, тому важливо виявити його на ранній стадії", - зазначив один з авторів нового дослідження Пер Нільссон, доцент кафедри нейробіології, медичних наук і суспільства Каролінського інституту в Швеції.

Повідомляється, що у 2022 році вчені розробили простий аналіз крові, який може виявити аномально складені білки і, отже, ранні ознаки хвороби Альцгеймера, перш ніж почнуть проявлятися симптоми хвороби.

Але в останньому дослідженні Нільссон та його команда виявили характерну ознаку захворювання, яка може дозволити ще більш ранні діагностичні тести: збільшення метаболізму в гіпокампі мозку, частині мозку, що бере участь у пам'яті та навчанні.

Хвороба Альцгеймера - загальні дані

Відомо, що на хворобу Альцгеймера страждають приблизно 5,8 мільйона американців. Прогресуюче захворювання є найпоширенішою формою деменції і пов'язане з втратою пам'яті та зниженням когнітивних функцій в областях мозку, відповідальних за мислення, пам'ять та мовлення.