Ілюстрація REUTERS

Команда соціальної мережі Instagram, що належить корпорації Facebook, оголосила про міжнародний запуск сервісу під назвою Reels, покликаного скласти конкуренцію популярному TikTok.

Читайте такожInstagram тестує нову функцію з "історіями" (фото)

Про запуск нового сервісу повідомили в прес-службі соцмережі Instagram.

Щоб скористатися новим функціоналом, необхіднооновити програму. Після цього в нижній частині екрану з'явиться кнопка Reels. Натиснувши на неї, можна створювати 15-секундні відеокліпи, накладати аудіо і додавати креативні ефекти. Якщо у користувача аккаунт загальнодоступний, то відео будуть доступні не тільки для його підписників, а й для всіх зареєстрованих в соцмережі людей.

Як повідомляв УНІАН, Facebook і Instagram заборонили рекламу медичних масок. Рішення прийнято, щоб запобігти використанню в корисливих цілях панічних настроїв навколо ситуації з коронавірусом.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram