этот материал доступен на русском

Метінвест запустив «сталеву» версію відомого на весь світ челленджу з передачею предметів

14:14, 16 липня 2020
Суспільство
137 0
false

Міжнародна вертикально інтегрована гірничо-металургійна група «Метінвест» запускає челлендж «Сталь навколо нас», щоб показати всьому світові масштаби використання сталі.

«Головний сенс нашого челленджу в тому, щоб показати масштаби використання сталі. Предмети з металу всюди. Сталь об'єднує дітей і дорослих, представників різних професій і домогосподарок. Вона про повсякденне життя, роботу, захоплення, поїздки, подорожі, спорт і відпочинок. Список можна продовжувати нескінченно», – пояснюють у прес-службі групи компаній.

Ідею челленджу під назвою #PassTheSteelChallenge організатори запозичили у запущеного фешен-блогерами #passthebrushchallenge, який за час карантину набрав майже 2 млрд переглядів. Спочатку модники з усього світу змінювали образ клацанням пальців. Потім б'юті-блогери кидали один одному кисті для макіяжу і робили відео «до» і «після» макіяжу. У підсумку до руху підключилися представники інших професій з різноманітними предметами, які характеризують їх.

«Тепер наша черга! До Дня металурга і гірника це буде фан, який залишиться вам спогадом на довгий час. Покажемо всьому світу (саме всьому світу!), що сталь – це круто. Беріть участь самі й передавайте челлендж друзям і колегам!», – закликали в Метінвест.

Як пояснюють автори ідеї, для того, щоб взяти участь у челенджі, достатньо зібрати команду 4-6 чоловік, мати мобільний телефон і один сталевий предмет або його мініатюру. Далі, як і в оригінальному челленджері, перша людина має перекинути сталевий предмет в одну з чотирьох сторін екрану. Наступний учасник команди отримує свою версію цього предмета з цієї сторони і передає його у будь-яку іншу сторону. І так, поки не пройде все коло учасників. При цьому в учасників команди не має (але може) бути один і той же предмет, але вони повинні бути єдині за своєю суттю. Наприклад, всі кидають залізну чашку, але у кожного вона своя.

Тим же, у кого немає можливості зібрати команду і зняти відео, пропонують лайт-версію челленджу – зробити фото зі сталевим предметом. Наприклад, вибрати великі об'єкти (мости, автомобілі, холодильники, паркани, продукцію та інші «важковаговики»), стати поруч з ним і доторкнутися до предмета, ніби штовхаєш його. Можна обійтися і більш компактним предметом (каструля, насос, вогнегасник і т. д.) і взяти його в одну руку. Головне – вільною рукою показувати на фото великий палець вгору і в описі поставити хештеги челленджу.

За підсумками челленджу в учасників буде можливість отримати приємні призи. Для цього потрібно розмістити своє відео або фото з хештегом #PassTheSteelChallenge на особистій сторінці в соцмережах до 10 серпня. Детальніше з умовами челленджу можна ознайомитися за посиланням.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter