
Logitech, провідний виробник комп'ютерних аксесуарів, оголосив про плани компанії перейти до бізнес-моделі "вічної миші". Такий пристрій працюватиме за підпискою десятиліттями, пише The Verge.
Фінальний дизайн миші ще не затверджений, тож просто завтра на прилавках магазинів нічого такого не з'явиться. Проте вже є кілька варіантів, як це може бути реалізовано. Наприклад, компанія може випустити недорогу мишку, що працює тільки з оплаченою підпискою. Не оплатив підписку – мишка перестане отримувати оновлення або взагалі працювати.
Другий варіант – більш приземлений і передбачає звичайний лізинг, коли користувач платить щомісячну плату і, наприклад, раз на рік отримує новий девайс, здаючи в магазин старий. Ну або ж користувачеві видадуть таку ж мишку, коли стара зламається.
У Logitech визначили цей задум як частину нової стратегії компанії, орієнтованої на екологічність і підвищення тривалості життя її продуктів. Ця модель буде економічно вигідна для клієнтів і скоротить обсяги виробництва електронного сміття, вважає виробник.
Варто зазначити, що слідом за стримінговими та ігровими сервісами, IT-компанії теж почали пропонувати свої продукти за передплатою. Наприклад, HP нещодавно запустив підписку, користувачі якої отримують принтер і можливість роздруковувати певну кількість сторінок на місяць.
Раніше цього місяця Logitech випустила мишу, яка "ніколи не розрядиться". Пояснюється це просто: суперконденсатор усередині пристрою діє як крихітна батарея, яку постійно заряджає килимок Powerplay під ним. А ось на одній АА-батарейці обіцяють автономність понад 600 годин.
Також в асортименті Logitech з'явилася мишка з ChatGPT усередині: можна записати лекцію або переговори, а ШІ-помічник перетворить голос на текст і передасть на комп'ютер. У майбутньому виробник планує додати сумісність з іншими чат-ботами.