Ілюстрація / REUTERS

Велика мережа російських тролів у Twitter проводила «скоординовану» кампанію для поширення повідомлень на підтримку рішення виходу з Євросоюзу під час відповідного референдуму у Великій Британії.

На це вказують нові дані соціальної мережі, пише The Times. При цьому, видання нагадує, що нещодавно Twitter опублікував повідомлення з тисяч сторінок, пов’язаних з Росією і Іраном за останні 10 років. Ці дані дозволяють оцінити те, як соціальну мережу намагалися використати для втручання у справи інших країн і просування стратегічних інтересів Москви.

Читайте такожРосійські тролі намагалися впливати на уми американців через події в Британії - ЗМІ

Відео дня

Аналітики Atlantic Council виявили, що в день голосування щодо Brexit фраза #ReasonsToLeaveEU (англ. – причини покинути ЄС) була опублікована в Twitter 1102 рази. Головний аналітик центру Бен Німмо сказав The Times, що це схоже на «скоординовані заходи з метою зробити цей хештег трендом».

Він також додав, що в рамках кампанії дезінформації після терактів у Британії поширювалися ісламофобські повідомлення. При цьому, вони  основному використовувалися для поляризації суспільства в США.

Читайте такожБританія та ЄС "майже домовилися" щодо умов Brexit - FT

«Всього в сумі вони опублікували близько 4 тисяч повідомлень про Brexit. Але більша частина повідомлень з’явилася після референдуму», - пояснив Німмо.

Він додав, що кампанія проти Британії була не настільки послідовною, як у випадку з виборами США. Адже там російські тролі атакували демократів і Гілларі Клінтон впродовж двох з половиною років.