З жовтня у всіх магазинах «Велика Кишеня» з`явилися ковбасні вироби під власною торговою маркою «Щедре застілля».
Про це УНІАН повідомила прес-служба мережі “Велика Кишеня”.
За повідомленням, зараз у лінії ТМ «Щедре застілля» 12 найменувань продуктів, хоча мережа планує розширення асортименту.
«Виводячи нову марку, ми враховували, в першу чергу, переваги покупців «Великої Кишені», – говорить керівник відділу розвитку власних торгових марок Ірина ПРИЩЕПА. – Тому в асортименті ТМ «Щедре застілля» є найбільш популярні види ковбасних виробів – варена, напівкопчена ковбаса, сосиски та сардельки”.
Серед нових позицій, які з’являться пізніше буде варено-копчена та сирокопчена ковбаси.
Повідомляють, що продукцію під ТМ “Щедре застілля” виготовляють два м’ясокомбінати, зокрема, “Кременчукм’ясо”.
“У наших планах – розширити кількість підприємств, які ексклюзивно виготовлятимуть для мережі ковбасні і готові м`ясні вироби», – резюмує Ірина ПРИЩЕПА.
Довідка УНІАН. «Велика Кишеня» – мережа роздрібної торгівлі в Україні, яка була заснована в 2000 році. Мережа нараховує 47 магазинів (11 гіпермаркетів і 36 супермаркетів) в 24 містах України.
Холдинговою компанією мережі «Велика Кишеня» є ВАТ «Рітейл Груп», яка володіє також мережею (9 магазинів) Green Hills Market в Молдові і дискаунтерами «Просто Маркет» в Луцьку і Ніжині.
В асортименті мережі «Велика Кишеня» є товари під власними торговими марками «Хіт Продукт» і «№1», частка яких складає 4,6% всього обігу компанії.