Це та ж група мікроорганізмів, які роз'їдають затонулий "Титанік" / фото ua.depositphotos.com

Вчені витягли з Маріанської западини фаговий вірус vB_HmeY_H4907 всередині бактерії-господаря на глибині 8900 метрів.

Як пише ScienceAlert з посиланням на опубліковане в журналі Microbiology Spectrum дослідження, вчені виділили новий тип вірусу, що вражає глибоководні бактерії Halomonas.

Зазначається, що це та ж група мікроорганізмів, які роз'їдають затонулий "Титанік", і розглянутий вид-господар живе в умовах крайнього холоду, високого тиску і бідності поживними речовинами у найглибших западинах океану.

"Наскільки нам відомо, це найглибоководніший з відомих ізольованих фагів у світовому океані", - зазначив морський вірусолог з океанського університету Китаю Мін Ван.

Повідомляється, що дослідження генів вірусу не виявило збігів ні з одним зареєстрованим вірусом. Вчені припускають, що він належить до абсолютно нового сімейства вірусів. Вони назвали це вірусне сімейство Suviridae.

Раніше УНІАН писав, як у Маріанській западині під час нового дослідження виявили самий глибоководний вірус на планеті. Повідомлялося, що він мешкає на глибині 8900 метрів. Відкриття зробили вчені Китаю та Австралії. Вони назвали новий вірус vB_HmeY_H4907.