Філософія мінімалізму — косметика The Ordinary

The Ordinary — канадський бренд косметики, який завоював популярність завдяки своїй філософії прозорості і мінімалізму. Бренд належить компанії DECIEM, яка також володіє іншими брендами косметики, такими як NIOD, Hylamide, The Chemistry Brand, Fountain і Abnomaly. 

Продукція The Ordinary виготовляється на різних заводах по всьому світу. Компанія DECIEM має власні виробничі потужності в Канаді, США, Європі та Азії. Продукцію The Ordinary можна купити онлайн на офіційному сайті DECIEM, а також у магазинах косметики по всьому світу. Сайт EVA.UA пропонує достатньо широкий асортимент продукції бренду.

Чим же так привабливий мінімалізм The Ordinary?

Відео дня

Філософія The Ordinary полягає у тому, що догляд за шкірою має бути простим, зрозумілим та доступним. Це революційний бренд, що пропонує якісну косметику за доступними цінами. Засоби, пропоновані брендом, відрізняються лаконічним дизайном, науково обґрунтованим складом та доступними цінами. Вони ефективні, безпечні та прості у використанні. 

Філософія мінімалізму — косметика The Ordinary

Простота та зрозумілість

The Ordinary не витрачає гроші на маркетингові трюки та хитромудрі упаковки. Їхні продукти зосереджені на ефетивності та результатах, а не на побіжній привабливості.

Прозорість

The Ordinary чітко описує склад кожного продукту, пояснюючи дію кожного інгредієнта. Це дає можливість споживачам свідомо обирати косметику, яка відповідає їхнім потребам.

Доступність

The Ordinary робить якісну косметику доступною для людей з різним бюджетом. Їхні продукти коштують значно дешевше, ніж аналоги люксових брендів.

Ефективність

The Ordinary використовує лише ефективні та безпечні інгредієнти, які мають науково доведену дію. Їхні засоби дійсно працюють, даючи видимий результат.

The Ordinary пропонує широкий спектр продуктів для догляду за шкірою: очищувальні засоби, тоніки, сироватки, креми, маски, пілінги тощо. Кожен продукт The Ordinary розроблений для вирішення конкретних проблем шкіри. Серед його засобів кожен може знайти те, що підходить саме йому.

Філософія мінімалізму — косметика The Ordinary

Про засновника The Ordinary

Брендон Труакс був ірансько-канадським науковцем і косметичним підприємцем. Він народився в тегеранському районі Алі Рошан 19 червня 1978 року. Наприкінці ХХ століття Труакс вивчав інформатику в канадському університеті Ватерлоо. Стажуючись як програмний аналітик в нью-йоркській косметичній компанії, Труакс був вражений націнками та кінцевою вартістю продуктів, порівняно з реальними витратами на їх виробництво.

Першим відомим продуктом Труакса був антивіковий крем для рук. Він миттєво став бестселером, і треба відмітити такий момент: цей крем покупці використовували для обличчя. 

Мультибрендова стратегія DECIEM ґрунтувалася на вертикально інтегрованій структурі: вона мала власну лабораторію, власне виробництво, власну електронну комерцію, фізичні магазини і власну маркетингову інфраструктуру.

У серпні 2016 року DECIEM запустила лінійку продуктів The Ordinary, що налічувала двадцять сім позицій. Ці продукти поєднували передові наукові розробки та доступні ціни, втілюючи ідею Труакса "демократизувати повноцінний догляд за шкірою". Спочатку лінійка продавалася виключно онлайн, згодом з’явилася в універмагах, і нарешті DECIEM відкрила низку власних магазинів. Наприкінці 2018 року DECIEM мала 42 магазини по всьому світу та продавала більше одного продукту щосекунди. Річний дохід від продажів сягнув трьохсот мільйонів доларів.

Брендон Труакс загинув 20 січня 2019 року. Як повідомляється, він випав з вікна власної квартири в Торонто в районі Distillery District (Горілчаний квартал — комерційний та житловий район у Торонто, найбільша пам’ятка промислової архітектури вікторіанської епохи в Північній Америці).