ТОВ ТРК «Студія 1+1» має намір захистити в суді честь і ділову репутацію телеканалу «1+1» та групи в цілому через заяву із некоректними та голослівними твердженнями, яку ТРК «Україна» розповсюдила 6 жовтня 2020 року,

Група 1+1 media вважає, що закиди про буцімто «піратську поведінку» є образливими та необґрунтованими, зважаючи на принципи та цінності компанії та багаторічну роботу щодо посилення захисту інтелектуальної власності та недопущення піратства в Україні, зокрема. Також у компанії кажуть, що прямі звинувачення у плагіаті та інші безапеляційні та категоричні обвинувачення, що не підтверджені рішенням суду, кидають тінь на репутацію каналу «1+1» та 1+1 media, що вибудовувалася роками.

З огляду на можливий негативний вплив таких тверджень на взаємини групи із партнерами як в Україні, так і у світі, ТОВ ТРК «Студія 1+1» ініціює судовий позов з метою захисту своєї честі й ділової репутації.

Відео дня

«Нам досі незрозуміло, чому і за що нас намагаються змусити виправдовуватися. Як і будь-який інший канал в Україні, ми скористалися своїм правом придбати та адаптувати формат, в якому вбачаємо великий потенціал. Конкретно формат всесвітньо відомого шоу Mysteries In The Spotlight, помножений на креативність, професійність і власні унікальні рішення команди Big Entertaintment Shows, був зі старту приречений на успіх. І ми були готові до того, що надзвичайний старт та високі рейтинги першого випуску «Маскарад» на «1+1» не лишать нікого байдужими. Тож нам прикро, що колеги по ринку не вважають за потрібне добирати слів у своїй реакції на здобутки конкурентів. Ми вважаємо це абсолютно неприпустимим і будемо захищати ділову репутацію і честь каналу і групи у суді», – говорить генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.

Нагадаємо, шоу «Маскарад» є адаптацією румунського формату Mysteries In The Spotlight, який телеканал «1+1» придбав у власника, компанії Antena TV Group. Даний формат має суттєві структурні відмінності від інших костюмованих проєктів. Унікальною особливістю даного формату є протистояння двох зіркових команд, які змагаються за право відгадати зірку, приховану у маскарадному костюмі. Окрім того, у процесі адаптації формату, телеканал «1+1» реалізував у проекті багато власних творчих рішень – це перший в Україні діджитальний ведучий, «ліпсинк-батли» зіркових команд та інше. Зважаючи на успіх, з яким відбулась прем‘єра «Маскараду» (частка випуску за аудиторією 18-54 (50+) склала 17,6%, рейтинг – 4,8%, перше місце у слоті, охоплення епізоду за аудиторією 4+ (Україна) склало 3,9 мільйонів глядачів), група 1+1 media схиляється сприймати дані обвинувачення як елемент нечесної конкурентної боротьби за увагу глядача.