1plus1.ua

Група 1+1 media стурбована тим, у який спосіб відбувається конкурс Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних чи інших злочинів (АРМА) на управління активами Українського Медіа Холдингу (УМХ). Ми спостерігаємо хаос, непослідовність і нелогічність у діях Агентства на фоні відсутності чітко прописаної процедури проведення конкурсу – факт наявності такого документу нам невідомий.

Також викликає занепокоєння прозорість процесу – конкурсні пропозиції учасників не були опубліковані за принципом Prozorro або на їхньому ресурсі, хоча діяльність як АРМА, так і Prozorro регулюється одним законом – «Про публічні закупівлі». У відкритому доступі відсутній протокол засідань Агентства, на якому приймалися рішення щодо результатів конкурсу. Це допомогло б групі 1+1 media дізнатися, які саме вимоги не були дотримані при оформленні й подачі документів до АРМА, оскільки компанія не отримувала жодного зворотного зв’язку від Агентства.

Дивує і порядок дій та комунікацій, які здійснювало Агентство протягом цього періоду. Наводимо хронологію подій:

Відео дня

ТОВ «1+1 Інтернет», що входить до складу групи 1+1 media, подало свою заявку у терміни, визначені умовами першого конкурсу, – до 3 липня 2020 року включно. Станом на 3 липня 2020 року, за достовірною інформацією медіахолдингу, участь у конкурсі взяли 5 учасників, включно з ТОВ «1+1 Інтернет». Через тиждень, 9 липня 2020 року, Агентство розмістило новину про те, що отримало документи від 6 компаній, а пакет документів ще одного учасника йде через засоби поштового зв’язку.

АРМА Пост про завершення конкурсу з датою
АРМА Пост про новий конкурс із датою

Ввечері 20 липня АРМА оголосило новий конкурс, не повідомивши про результати попереднього або про його скасування, що зафіксували українські ЗМІ. Наступного дня, 21 липня, інформація про результати конкурсного відбору з’явилася на сайті Агентства, проте датована 20 липня.

Все це дає нам підстави вважати, що на АРМА чиниться тиск з метою прийняття рішення на користь якоїсь конкретної компанії, а наявні процедури або взагалі їхня відсутність не можуть гарантувати проведення чесного конкурсу.

Група 1+1 media братиме участь у новому конкурсі на управителя активів УМХ, але вимагає забезпечити його відкритість, прозорість і незаангажованість членів комісії, які розглядають заявки.