Пряма закупівля палива на зовнішніх ринках забезпечить найконкурентнішу ціну / фото УНІАН

Акціонерна компанія "Укрзалізниця" розглядає можливість виходу на зовнішні ринки, безпосереднім виробникам, для закупівлі дизельного палива, з метою зняти істотний тиск на внутрішні ціни в Україні, що часто відбувається при здійсненні компанією закупівель дизеля.

Читайте такожВ "Укрзалізниці" заявили, що не будуть заручниками схем при купівлі палива

Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", компанія споживає 10% загального обсягу цього нафтопродукту, який реалізується сьогодні в Україні.

Відео дня

Наголошується, що для уникнення різких цінових коливань на внутрішньому ринку нафтопродуктів "Укрзалізниця" повинна мати закордонні альтернативні канали постачання, зокрема, дизельного палива.

"Фахівці зазначають, що ринок України дійсно може коливатися в залежності від того, виходить "Укрзалізниця" з великими закупівлями. Це спонукає нас шукати майданчики, де наші обсяги не будуть такими визначальними. Такий зовнішній ринок, де звертається значна кількість нафтопродуктів, відповідно, наша закупівля навіть в 100 або 200 тисяч тонн не буде настільки визначальною партією, щоб викликати коливання ціни, як це зараз відбувається в Україні", - цитує прес-служба голову компанії Євгена Кравцова.

За його словами, закупівлі безпосередньо у виробників на зовнішніх ринках дозволять зменшити залежність від різних суб'єктивних факторів і отримати найбільш конкурентну ціну для такого оптового покупця як "Укрзалізниця".

Як зазначив Кравцов, робота в цьому напрямку, в тому числі за вдосконалення закону про публічні закупівлі, є нагальною необхідністю.

Глава компанії також нагадав, що "Укрзалізниця" завдяки впровадженню формульного ціноутворення вже понад рік закуповує дизельне паливо за об'єктивно ринковими цінами.

Як повідомляв УНІАН, минулого року "Укрзалізниця" перейшла на закупівлю дизельного палива з застосуванням принципів формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts.