Місяць / REUTERS

Астрономи переконані, що знайшли перший відомий аналог Місяця за межами нашої Сонячної системи, який обертається навколо велетенської планети за 8 тисяч світлових років від Землі.

Як пише The Guardian, так званий «екзомісяць» має розмір, який приблизно дорівнює Нептуну. Це робить його найбільшим відомим супутником, який своєю площею переважає будь-який відомий у межах нашої Сонячної системи. Команда вчених, які виявили нове космічне тіло, визнають, що потрібно провести ще певні спостереження для остаточного підтвердження. Але вони не знайшли жодного іншого переконливого пояснення даним, які вони вже зібрали.

Читайте такожНайближча до Землі екзопланета може бути придатною для життя - NASA

«Перший екзомісяць – це незвична заява, яка вимагає незвичних доказів», - сказав астроном Колумбійського університету Девід Кіппінг.

Він додав, що розмір знахідки перевищує «будь-які очікування», але «визначає просте пояснення», засноване на сучасних теоріях формування супутників. Кіппінг і його колега Алекс Тічі зробили своє відкриття, опираючись на дані про понад 300 віддалених планет, які були відкриті за допомогою космічного телескопа Kepler. Ці планети були зафіксовані в момент, коли вони собою затуляли світло зірки, навколо якої обертаються. Це явище астрономи називають «транзитом». Кіппінг і Тічі помітили дивні аномалії в даних про транзит газового гіганта Kepler 1625b, який в кілька разів більший за Юпітер.